loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 43 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)
خیلی از مادریدی ها ، می گویند که دوران بارسا تمام شده است و باید این تیم را تمام شده بدانیم.


بنظر می رسد که انها هنوز قبول نکرده اند که اگر در آخرین ال کلاسیکویی که در برنابئو برگزار شد به پیروزی رسیدند ، به لطف تصمیم ناعادلانه داور بازی بود که پنالتی مسلمی را به نفع بارسا نگرفت.

بارسا نیوز
خبر رسیده که بازیکنان رئال متحد شده اند تا خاطره شکستهای تحقیر امیز سال های اخیر را جبران کنند و با مختومه کردن دوران بارسا ، عصر مادرید را اغاز کنند.


انها بخوبی به یاد می اورند که دوران طلایی بارسا از سال 2005 اغاز شد .سالی که در مادرید با درخشش رونالدینو 0-3 از بارسا شکست خوردند و کمی دیرتر با شروع عصر گواردیولا شکستهای 2-6 و 5-0 را به چشم دیدند
 

 
انها بخوبی به یاد می اورند که در برنابئو مسی برای اولین بار به دستور پپ مهاجم کاذب شد و چه بلایی به سر آنها اورد.عصر بارسا بخصوص با ورود پپ وکسب افتخارات پی در پی درعرض 4 سال شروع شد،این افتخارات متوالی همچون نیش بر تن مادریدی ها نشستند و هنوزهم التیام پیدا نکرده اند.این عصر تمام نشده است این را می گویم چرا که در حال حاضر آخرین قهرمان لالیگا تیمی نیست جز بارسلونا.بدیهی است که تا زمانیکه پادشاه فعلی نمرده است ، شخص دیگری را پادشاه نمی نامند.بارسلونا در فصل جاری قابلیت قهرمانی در هر سه جام را دارد .لالیگا هنوز در دسترس است ، در جام حذفی به فینال رسیده است و در لیگ قهرمانان ، در یک چهارم حضور دارد و از شانس بالایی مقابل اتلتیکو برخوردار است.
 

 
با این تفاسیر اینکه می گویند عصر بارسا تمام شده است اغراق امیز بنظر می رسد.به این بازیکنان نگاه کنید : مسی ، ژاوی ، اینیستا ، آلوز ، آلبا ، نیمار ، الکسیس ، فابرگاس و... شما با داشتن این بازیکنان قبل از شروع هر نبردی ، برنده اید. به همین دلیل هیچ شکی ندارم که رئال نمی تواند در بازی روز یکشنبه ما را تحقیر کند و معتقدم که بارسا به هیچ وجه نمایش بد خود مقابل سوسیه داد و وایادولید را در هیچ تورنمنتی تکرار نخواهد کرد.به شخصه اگر مادرید در بازی روز یکشنبه خوب بازی کند و ما را شکست بدهد به انها تبریک خواهم گفت اما اگر بارسلونا با این بازیکنان در سطح همیشگی خودش باشد و با میل به پیروزی بازی کند و به حریف فشار وارد کند قابلیت شکست دادن هر تیمی از جمله رئال را دارد.ببینیم درنهایت ، اینها که قبل از شکار خرس ، مشغول فروختن پوست آن هستند دست از اظهارات مبالغه آمیز خود بر می دارند یا خیر؟

در انتها یک توصیه به دوستان : مسی را عصبانی نکنید که نیشهای او کشنده است

امیرپارسا بازدید : 52 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)
رئال مادرید و بارسلونا در هفته 29 به مصاف یک دیگر می روند.

 هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه رئال مادرید از ساعت 23 و 30 دقیقه در سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود.

بارسا نیوز

شاگردان آنچلوتی که با 70 امتیاز و چهار امتیاز بالاتر از کاتالان‌ها صدرنشین لالیگا هستند، در حالی از آبی‌اناری‌ها پذیرایی خواهند کرد که از امتیاز بازی خانگی برخوردار هستند و در صورت شکست هم بالاتر از شاگردان مارتینو قرار خواهند داشت.

بارسلونا هم‌اکنون با 66 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.رئال مادرید خسه را که در دیدار سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شالکه مصدوم و دچار پارگی رباط صلیبی شد، در اختیار نخواهد داشت. خط حمله رئال مادرید در بازی‌های اخیر بسیار خوب کار کرده است و گرت بیل، بنزما و رونالدو در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. این در حالی است که بارسلونا که به دلیل نتایج ضعیف مورد انتقاد قرار گرفته بود، توانست یک هفته مانده به برگزاری ال‌کلاسیکو به دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و با نتیجه پر گل هفت بر صفر مقابل اوساسونا در لالیگا به پیروزی برسد تا نشان دهد که برای ال‌کلاسیکو به خوبی آماده شده است.

رئال مادرید در نیم فصل اول لالیگا در نیوکمپ با نتیجه دو بر یک شکست خورده است. نیمار و سانچس گل‌های بارسا را زدند و تک گل رئال را خسه به ثمر رساند.

در سایر دیدارها اتلتیکو مادرید نیز که با سه امتیاز کمتر از رئال مادرید در تعقیب سفیدپوشان است، در خانه بتیس به میدان خواهد رفت. اوساسونا میزبان سویا خواهد بود و النسیا از ویارئال پذیرایی می‌کند.

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 11,464
  • بازدید کلی : 41,641