loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 57 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
مصدومیت همسترینگ سموئل اتوئو مهاجم چلسی احتمالا به موقع بهبود نمی یابد تا برای دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن آماده باشد.


به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این مهاجم اهل کامرون در دیدار برابر آرسنال در لیگ برتر انگلیس مصدوم شد. خوزه مورینیو سرمربی چلسی روز جمعه گفت گمان نمی کند که اتوئو به بازی برابر پاری سن ژرمن برسد.

بارسا نیوز


در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید و رئال مادرید برابر بوروسیا دورتموند به میدان می روند. پاری سن ژرمن مقابل چلسی قرار می گیرد و منچستریونایتد به مصاف بایرن مونیخ می رود.

امیرپارسا بازدید : 57 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
در اواسط هفته پیش رو بازی های دور رفت لیگ قهرمانان برگزار خواهند شد. سایت یوفا نگاهی اجمالی به آمار و ارقام بازی های این مرحله و رویارویی های قبلی تیم ها انداخته است.

منچستریونایتد - بایرن مونیخ

بایرن در آخرین رویارویی دو تیم در فصل 2010/11 در مجموع با تساوی 4-4 منچستر را حذف کرد. قبل از آن در فصل 2001/2 در مرحله 1/4 بایرن با پیروزی 1 - 0 در اولدترافورد و 2 - 1 در مونیخ منچستر را کنار زده بود.

http://parsiup.com/upload/urct_1949529_w2.jpg

بیاد ماندنی ترین بازی بین این دو تیم برای هوادارن یونایتد به فینال فصل 1998/99 برمی گردد، جایی که بایرن با گل دقیقه 6 ماریو باسلر جلو افتاد اما گل های شرینگهام و سولشیر در وقت های تلف شده بازی یکی از دراماتیک ترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زد.

بایرن تاکنون 4 بار به اولدترافورد آمده است که حاصل آن 1 برد 2 تساوی و 1 باخت بوده است. دو تساوی آن ها در دور گروهی 1998/99 (1 - 1) و دور دوم گروهی 2001/02 (0 - 0) بوده است.


بارسلونا - اتلتیکو مادرید

بارسا به دنبال رسیدن به هفتمین نیمه نهایی پیاپی خود است و برای این منظور باید به مصاف اتلتیکویی برود که آخرین بار سال 1997 در جمع 8 تیم برتر بوده است. با این اوصاف به نظر نمی رسد اتلیتکو برای رسیدن به اولین نیمه نهایی خود بعد از 1974 شانس زیادی داشته باشد، هر چند آن ها در کنار همشهری خود تنها تیم های بدون شکست امسال هستند.

بارسا تاکنون 105 بار میزبان اتلتیکو بوده است، در این بازی ها 60 برد، 26 تساوی و 19 باخت کسب کرده است. آخرین رویارویی دو تیم در نیوکمپ دسامبر 2012 بود، جایی که اتلتیکو با گل رادامل فالکائو جلو افتاد اما بارسا با گل های آدریانو، بوسکتس و دو گل مسی 4 - 1 برنده شد.


رئال مادرید - بروسیا دورتموند

دو تیم در فصل گذشته 4 بار به مصاف هم رفتند. دورتموند بازی رفت دور گروهی را در سیگنال ایدونا پارک 2 -1 برد. در آن بازی لواندوفسکی و اشملتسر برای دورتموند گلزنی کردند و رونالدو تک گل رئال را به ثمر رساند. در بازی برگشت دورتموند 2 بار از میزبان خود جلو افتاد اما گل دقایق پایانی اوزیل بازی را 2 - 2 مساوی کرد. در پایان رقابت های دور گروهی دورتموند با 3 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید تیم اول گروه شد.

در مرحله نیمه نهایی دو تیم دوباره به خوردند، در بازی رفت دورتموند با 4 گل لواندوفسکی در مقابل تک گل رونالدو 4 - 1 برنده شد. بازی برگشت با برتری 2 - 0 رئال خاتمه یافت اما این نتیجه برای صعود آن ها به فینال کافی نبود، بنزما (83) و راموس (88) گل های رئال را به ثمر رساندند.


پاری سن ژرمن - چلسی

ژوزه مورینیو در اولین بازی اروپایی خود با چلسی در فصل 2004/05  در پاریس 3 - 0 برنده شد. جان تری گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه دروگبا 2 بار دروازه پاریسی ها را گشود. بازی برگشت در استمفوردبریج 0 - 0 شد.

برد چلسی مقابل پاری سن ژرمن تنها برد آن ها در خاک فرانسه محسوب می شود. تیم پاریسی در 7 بازی که مقابل تیم های انگلسی انجام داده است 1 برد 1 تساوی و 3 باخت کسب کرده است. تنها برد آن ها در دور رفت جام یوفا فصل 196/97 رقم خورد، در بازی رفت 3 - 0 لیورپول را شکست دادند و در بازی برگشت 2 - 0 مغلوب این تیم شدند. در فینال آن سال پاری سن ژرمن 1 - 0 مغلوب بارسلونا شد. 

امیرپارسا بازدید : 132 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)
سرمربی تیم ملی اسپانیا ابراز امیدواری کرد فینال مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا در فصل جاری را 2 تیم اسپانیایی برگزار کنند.

در آستانه جدال حساس تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در دومین ال‌کلاسیکوی فصل جاری، ویسنته دل‌بوسکه گفت که وی انتظار دارد 2 تیم اسپانیایی فینال لیگ قهرمانان امسال را برگزار کنند و اینکه ال‌کلاسیکو یک بازی سالم و بدون جنجال از آب درآید.

وی گفت: اگر خدا بخواهد فینال لیگ قهرمانان اروپای امسال میان 2 تیم اسپانیایی برگزار خواهد شد.

دل‌بوسکه در خصوص دومین ال‌کلاسیکوی فصل جاری هم اظهار داشت: ال‌کلاسیکو یک بازی زیبا و فوق‌العاده است و من انتظار دارم که جدال تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید یک بازی خوب و به دور از جنجال و حاشیه باشد. امیدوارم این بازی مانند بازی (جمعه شب) مالاگا و سلتاویگو تماشایی شود.

سرمربی ماتادورها در پاسخ به این پرسش که کدام تیم می‌تواند ال‌کلاسیکوی فردا شب را به سود خود به پایان برساند، تصریح کرد: شانس هر 2 تیم برای بردن بازی به یک اندازه است و هر 2 می‌توانند برنده باشند. رئال و بارسا 2 تیم بزرگ و با هویت هستند اما تیمی بازی را می‌برد که بیشترین لیاقت را داشته باشد.

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید فرداشب (یک‌شنبه) در شرایطی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف یکدیگر می‌روند که کهکشانی‌ها با 4 امتیاز فاصله نسبت به کاتالان‌های رده سومی صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا هستند.

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 11,440
  • بازدید کلی : 41,617