loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 48 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)


جوزپ ماریا بارمتئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت .

نیمار : او به درخواست مربیان آمد و ما انتظار داریم که در آینده بسیار بدرخشد . قرارداد نیمار شفاف و انتقالش قانونی بوده است . ما تا به اینجا دو بار مالیات پرداخت کرده ایم .

بارسا نیوز


حقوق و دستمزد نیمار نیز زیاد است و این مساله ربطی به حسادت ندارد . افرادی که در پشت دعوی در دادگاه هستند باید بدانند که ما نمیتوانیم اطلاعات محرمانه را فاش کنیم تا زمانی که پدر نیمار موافقت نکند .


قرارداد جدید مسی : قرارداد فعلی مسی در سال 2018 به پایان میرسد و ما تنها در تلاش هستیم تا قرارداد را بهبود ببخشیم .

من و کل کارکنان باشگاه دوست داریم که لیونل کار خود را در بارسلونا به پایان ببرد . هیچ مشکلی برای اصلاح قرارداد وجود ندارد . ما میخواهیم مسی بهترین دستمزد را در جهان دریافت کند .

او در بارسلونا بازیکنی است که بهترین تیم در جهان را میسازد . بنابراین نیاز به تغییر در قرارداد و تغییر در حقوق و دستمزد او احساس میشود .

مارتینو : او یک قرارداد معتبر با باشگاه بسته است . این توافق شامل بند های خاص است که میتواند از درجه اعتبار آن را ساقط کند . اما بارسلونا با مارتینو شاد است و ما معتقدیم که انتظاراتمان تا به اینجا برآورده شده است . این یک قرارداد معتبر است . درست است که هر دو طرف میتوانند به تعهداتشان عمل نکنند و قرارداد در این صورت ساقط است اما من نمیخواهم در این مورد صحبت شود .

بخش سوم این مصاحبه نیز به زودی ترجمه و منتشر خواهد شد .

امیرپارسا بازدید : 61 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
یوهان کرایف که به خاطر حضور در مراسم جوایز ورزشی Laureus در کوالالامپور حضور دارد، حمله شدیدی به مسئولان بارسلونا داشته است.     

نیمار: "در بارسا و در هر باشگاه بزرگ دیگری، مربی باید رئیس باشد. دلیل جدایی پپ هم این بود، چرا که هیئت مدیره در کارش دخالت می کرد. و مشکل بارسا نیمار است. او بازیکن فوق العاده ای است و هیچ بحثی در این وجود ندارد، اما شما نمی توانید یک بازیکن 21 ساله را به خدمت بگیرید و نسبت به بازیکنانی که همه چیز برده اند، دستمزد بیشتری به او بدهید."

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/1395753655_615449_1395753801_noticia_grande.jpg

نیمار و لئو مسی: "اگر شما بهترین بازیکن جهان را در تیمتان دارید، یک بازیکن 21 ساله نمی تواند نفر اصلی باشد. در فوتبال این غیر ممکن است. در 26 سالگی می تواند، اما در 21 سالگی غیر ممکن است."

بازگشت به عنوان رئیس افتخاری بعد از جدایی ساندرو راسل به عنوان رئیس باشگاه: "من زیاد سفر کرده ام و همیشه در بارسلونا نیستم؛ باید در این مورد گفتگو کرد."

ال کلاسیکو: "نتوانستم بازی را ببینم، چرا که در آسمان بودم. وقتی از نتیجه مطلع شدم، از شمار گل ها تعجب کردم. هر بازی برای بارسلونا، اتلتیکو و رئال مادرید مثل یک فینال خواهد بود. اتلتیکو بدون داشتن یک ترکیب بزرگ و با ثباتی که نشان داده است، شایسته تقدیر زیادی است."

امیرپارسا بازدید : 49 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
کارلوس آلبرتو پریرا ، سرمربی برزیلی معتقد است که نیمار به اندازه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خوب است.

ملی پوش برزیلی اخیراً با انتقاداتی مواجه شده است، و رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که این بازیکن جوان برای وفق پیدا کردن با شرایط زندگی در اسپانیا ناموفق بوده است.

بارسا نیوز

با این حال، سرمربی سابق تیم ملی برزیل به Zero Hora  گفت: "ما همیشه اطمینان داشتیم که نیمار پسر طلایی بوده است. ما حمایت زیادی از او کردیم. او به جام کنفدرانسیون ها رسید و شکوفا شد. او بسیار با استعداد است، و بازیکنی است که تفاوت ها را رقم می زند. 
او نام بزرگ ماست، نه تنها ما، بلکه به تمام دنیای فوتبال تعلق دارد و درست در کنار کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار دارد."
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 11,517
  • بازدید کلی : 41,694