loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 54 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی با ابراز رضایت از نتیجه به دست آمده اذعان کرد که یارانش در بارسلونا از حالا باید به فکر بازی های آینده باشند.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا که با یک پاس گل و هتریک خود در جریان پیروزی 4 - 3 بارسلونا برابر رئال مادرید تبدیل به بهترین گلزن و پاسور تاریخ این مسابقه شد. 

بارسا نیوز

در صحبت هایی پس از بازی اذعان کرد که یارانش در بارسلونا از حالا باید به فکر دیدار های پیش رو باشند."پیروزی حیاتی برای ما بود. آن هم در یک بازی فوق العاده، هم برای ما و هم برای تماشاگران.

 اما نباید در اینجا متوقف شویم بلکه باید آنچه که اتفاق افتاد را فراموش کنیم و به فکر مسابقه های آینده باشیم."

"مهم ترین اتفاق در این  مسابقه پیروزی تیم بود و رکورد های فردی اهمیت زیادی ندارد. شما باید بر روی عملکرد درخشان کل تیم تمرکز کنید. ما حالا به صدر جدول نزدیک تر شده ایم و باید با تعهد و جدیت بالا در هر بازی به مصاف حریفان برویم تا اشتباهاتی را که در طول این فصل انجام دادیم، دیگر تکرار نشود."

امیرپارسا بازدید : 113 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

هافبک بارسلونا معتقد است که رئال مادرید با وجود بازیکن ولزی‌اش قدرتمندتر خواهد شد.


سسک فابرگاس تأکید کرد که بارسا شیوه بازی‌اش را در دیدار امشب مقابل رئال مادرید تغییر نمی‌دهد و تأیید کرد که بارسلونا تیم بسیار قدرتمندی است.

بارسا نیوز


وی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید اظهار داشت: رئال با وجود گرت بیل قدرتمندتر است.

وی در شوتزنی، گل زدن و قدرت هجومی کمک زیادی به تیم می‌کند و قطعا خرید خوبی برای این تیم بود. ما می‌دانیم چگونه مقابل آلونسو، بیل، بنزما و رونالدو بازی کنیم.

وی ادامه داد: هیچ چیز جدیدی وجود ندارد و ما همدیگر را به خوبی می‌شناسیم. تیم‌مان را تغییر نخواهیم داد اما باید شجاع باشیم تا تیمی را ببینیم که حمله می‌کند و مالکیت توپ را در اختیار دارد.

بازیکن بارسلونا خاطرنشان کرد: تاتا مربی بسیار خوبی است و توانایی مدیریت فشار را دارد. او از لیگ آرژانتین به اینجا آمده که فشار بسیار زیادی روی مربیان و بازیکنان وجود دارد. او هرگز حیرت‌زده نخواهد شد.

وی اضافه کرد: مسی مثل همیشه است. او بسیار باهوش، توانمند و از لحاظ بدنی قدرتمند است.

فابرگاس در واکنش به اظهارات اخیر گواردیولا که گفته بود در آخرین فصل حضورش در بارسا نمی‌توانست به بازیکنان این تیم انگیزه بدهد، گفت: ما همیشه می‌خواستیم برنده شویم. من این جمله را نشنیدم. تنها می‌توانم بگویم که این بازیکنان همیشه انگیزه داشته‌اند. از طرف دیگر رسیدن به 100 امتیاز در این فصل غیرممکن است. بدون انگیزه، رسیدن به این موفقیت امکان ندارد. اکنون هنوز در سه رقابتی که در آن حضور داریم (لیگ قهرمانان، لالیگا و کوپا‌دل‌ری) شانس داریم.

امیرپارسا بازدید : 54 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

مهاجم اتلتیکو مادرید معتقد است که بارسا تمایلی به رویارویی با اتلتیکو مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نداشت.

 

داوید ویا معتقد است که باشگاه سابقش تمایلی به بازی مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نداشت.

بارسا نیوز


قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا جمعه شب برگزار شد و بارسلونا در این مرحله مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفت.

وی اظهار داشت: از بارسا خاطره دارم اما تلاش می‌کنم تا آنها را در لیگ و در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهم. باید در بهترین شرایطمان باشیم اما بارسا نمی‌خواست در این مرحله با ما روبرو شود. برای رسیدن به قهرمانی در لالیگا با رئال و بارسا مبارزه می‌کنیم.

وی ادامه داد: کاری که ما انجام می‌دهیم، ارزش فراوانی دارد اما از حالا به این فکر نمی‌کنیم که اگر قهرمان لالیگا شویم، چه می‌شود. یکی از اعتقادات سیمئونه این است که بازی به بازی پیش برویم و ما به آن احترام می‌گذاریم. جدایی‌ام از بارسا و پیوستن به اتلتیکو چیز زیادی را تغییر نداده است. از یک شهر بزرگ به شهر بزرگ دیگری رفتم. زندگی همان‌طور است و خانواده‌ام خوشحال هستند.

مهاجم اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: فراموش نکنید که اتلتیکو یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های اسپانیا است. خوش‌شانس بودم که چنین تیمی پیدا کردم. هم‌تیمی‌های فعلی من همیشه کاری کرده‌اند که احساس کنم در خانه هستم.

وی اضافه کرد: روابط من با دیگو کاستا در داخل و خارج از زمین خوب است. هر دو برای تیم کار می‌کنیم و این باعث می‌شود بهترین بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. اتلتیکو تیمی با روحیه جمعی است. دیگو مهاجم بسیار خوبی است و آمار گل‌هایش در این فصل این را به خوبی نشان می‌دهد.

ویا گفت: تجربه کسب کرده‌ام؛ از لحاظ بدنی بیشتر از همیشه تلاش می‌کنم زیرا همگی باید تلاش مضاعفی داشته باشیم. در شرایط عالی هستم و اگر کمکی بکنم خوشحال می‌شوم. هر کاری که ممکن باشد انجام می‌دهم تا به جام‌جهانی بروم اما این به تصمیم سرمربی بستگی دارد.

مهاجم سابق بارسلونا تأکید کرد: برای جام‌جهانی روسیه 2018 من 36 ساله می‌شوم و با توجه به نسل فوق‌العاده آینده می‌توانیم بگوییم که برزیل 2014 آخرین فرصت من است. در سال‌های اخیر پیشنهاداتی خارج از اسپانیا داشته‌ام. چه کسی می‌داند در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد؟

وی گفت: آمریکا یک سرنوشت جالب است. لیگ حرفه‌ای آمریکا در سال‌های اخیر رشد کرده است و من دوستانی داشته‌ام که به آنجا رفته‌اند و از این لیگ تعریف می‌کنند. آمریکا رقابت‌های بزرگی مثل NBA و NFL دارد و من فکر می‌کنم لیگ فوتبال این کشور در آینده یکی از لیگ‌های بزرگ خواهد شد. در حال حاضر نمی‌خواهم به این مسئله فکر کنم.

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 11,499
  • بازدید کلی : 41,676