loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 56 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)
ویکتور والدز دروازه بان مصدوم بارسلونا فردا زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.


به نقل از Thenational ، طبق گفته مسئولان بارسا فردا در آگزبورگ آلمان عکل جراحی روی زانوی والدز زیر نظر دکتر اولریش بوینش انجام خواهد شد. در هفته گذشته خسه رودریگز بازیکن رئال هم در هیمن کلینیک و زیر نظر دکتر بوینش زانویش را عمل کرد.

بارسا نیوز


در بازی روز چهارشنبه مقابل سلتاویگو، والدز پس فرود آمدن زانویش پیچ خورد و لیگامنت زانوی او پاره شد.

با این مصدومیت غیبت والدز در جام جهانی قطعی است و به نظر می رسد بازی با سلتا آخرین بازی والدز برای بارسلونا بود، چون قرارداد او در پایان فصل به اتمام می رسد و او قبلاً اعلام کرده بود قراردادش را تمدید نمی کند.

امیرپارسا بازدید : 42 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
بازیکنان تیم های مختلف فونبال اروپا با دروازه بان مصدوم بارسلونا همدردی کردند .


ویکتور والدز دروازه بان بارسلونا در جریان دیدار با سلتاویگو به شدت مصدوم شد تا 6 ماه دور از میادین باشد و جام جهانی را نیز از دست بدهد.

بارسا نیوز

 

والدز که گفته می شد در  پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد اکنون آینده ای مبهم دارد. با این حال بازیکنان تیم های مختلف وی را فراموش نکرده و با ارسال پیام های روحیه بخش با این دروازه بان همدردی کردند.

بخشی از پیام های ستاره های فوتبال که در توئیتر منتشر شده به شرح زیر است:

داوید ویا (مهاجم سابق بارسا و فعلی اتلتیکو) : "تو یکی از قوی ترین بازیکنانی هستی که میشناسم.قوی تر باز خواهی گشت."

آبیدال (هافبک سابق بارسلونا و فعلی موناکو) : "تمام انرژی و قدرت من برای بهبود سریع تو.قوی باش ویکتور."

کورتوآ (دروازه بان اتلتیکو) : "قوی باش ویکتور."

بویان (آژاکس) : "او بهترین دروازه بان تاریخ بارسلوناست.او قلب بزرگی دارد و باز هم بهترین خواهد شد."

مونیسا (استوک سیتی) : "همه قدرت ها در جهان برای ویکتور والدز.تو قوی تر از گذشته باز میگردی."

تورس (چلسی) : "قوی باش جنگجو!بهترین آرزوها برای تو."

نگردو (منچسترسیتی) : "خبر بد شب گذشته!همه حمایت های من برای دوستم ویکتور والدز."

دخئا (منچستر یونایتد) : "تحسین و احترام من برای ویکتور والدز.به زودی در زمین مسابقه میبینمت."

امیرپارسا بازدید : 58 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
فصل 14-2013 برای ویکتور والدز از لحظه مصدومیتش در دیدار با سلتاویگو به پایان رسید . دروازه بان تیم فوتبال بارسلونا به سبب پارگی رباط حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود .


با توجه به تصمیم او برای جدایی از کاتالان ها در پایان فصل، این مصدومیت طولانی به آن معنی است که والدز را دیگر درون دروازه آبی اناری ها نخواهیم دید. 

بارسا نیوز


او که تمام دوران فوتبالش را در باشگاه بارسا سپری کرده، از مدت ها پیش ساز جدایی را کوک کرده و در پایان قراردادش با بارسا در تابستان آینده، به باشگاهی دیگر منتقل خواهد شد.

آسیب دیدگی ویکتور البته ممکن است توافق اولیه این بازیکن با باشگاه موناکو را با مشکلاتی روبرو کند. به همین جهت مسئولان باشگاه بارسلونا این پیشنهاد را به والدز داده اند که اگر باشگاهی خواهان جذب او نباشد، قرارداداش را به سرعت تمدید خواهند کرد. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این آسیب دیدگی سبب بقای والدز در نیوکمپ می شود؟

امیرپارسا بازدید : 52 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)


باشگاه بارسلونا روز چهارشنبه با پیروزی تلخ مقابل سلتاویگو دروازه بان اول خود " ویکتور والدز "  را که به شدت دچار آسیب دیدگی شد به مدت 6 تا 9 ماه از میادین ورزشی از دست داد.


بارسا نیوز

بارسا به دفاع از پینتو پرداخت و می خواهد بازیهای باقی مانده این فصل از او در درون دروازه استفاده کنند.مارتینو در کنفرانس مطبوعاتی گفت : ما به فکر توافق و امضای قرارداد با هیچ بازیکنی برای پست دروازه بانی نیستیم .


واقعیت این است که پینتو از ناحیه پشت رنج می برد , مشکلاتی که بارسا را مجبور کرد تا به پینتو اجازه چند هفته استراحت را بدهد و اگر این مشکل دوباره تکرار شود یک شکاف بزرگ را در پست دروازه بانی بارسا ایجاد می کند.بارسا می خواهد دروازه بان اول تیم خود ( بارسای بی ) اویر را به خدمت بگیرد.


طبق آئین نامه ها و قوانین اسپانیا: بازیکنان هر باشگاهی که به دلیل بیماری یا مصدومیت بیش از 5 ماه از میادین به دور باشند باشگاه ها برای جایگزینیاین بازیکنان نمی توانند از دیگر کشورها بازیکن جایگزین به خدمت بگیرند. طبق بند دوم ماده چهارم قوانین RFEF : باشگاه ها می توانند از لیگ های اسپانیا ( لیگ BBVA - Adelante ) بازیکن جایگزین به خدمت بگیرند.

در این برهه زمانی زوبی زارتا کار بسیار سختی را دارد تا بتواند گزینه خوبی را برای این پست مهم و حساس انتخاب کند . بازیکن مورد نظر باید بتواند کنترل خوبی روی توپ داشته باشد و بتواند توپ را در کرنر ها و شوت های به سمت چارچوب به خوبی مهار کند و عکس العمل و واکنش های خوبی داشته باشد.

گزینه های جانشینی والدز تا پایان فصل و بازی های باقی مانده : کیکو کاسیا ( اسپانیول ) - کیلور ناواس ( لوانته ) - گورکا ایرایزوز ( اتلیتکو بیلبائو ) - کلاودیو براوو ( رئال سوسیه داد ) - ویلی کابایه رو ( مالاگا ) . بهترین گزینه برای جانشینی کیکو کاسیا است که می تواند کنترل خوبی روی توپ داشته باشد و به سبک بازی باشگاه بسیار نزدیک است و همچنین توانسته نظر باشگاه های بزرگ را به خود جلب نماید می تواند بهترین کاندیدا باشد , پیشتر بارسا یکی از گزینه های جانشینی والدز را کاسیا و تراشتگن اعلام کرد , براوو و ایرایزوز که در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان به میدان بروند سابقه حضور رادر این بازیها دارا هستند و این در حالی است که ناواس و کابایه رو هیچ ضمانت نامه ای برای ماندن در باشگاه خود ندارند و به احتمال زیاد از تیم های خود در پایان فصل جدا خواهند شد .

بازیکنان دیگری که به سبک بازی بارسا می توانند بازی کنند ( ویسنته گایتا و دیگو آلوز ) هستند , آلوز که به مدت پنج هفته دچار افت و آسیب دیدگی شده گزینه خوبی برای ادامه راه بارسا و رسیدن به قهرمانی سه گانه نیست.علاوه بر این " پیزی " نیز در لیگ اروپا به میدان رفته و سابقه حضور در این لیگ را دارد.

در اروپا همه چیز را تغییر دهید 

جورجیو مارکتی مدیر مسابقات یوفا در گفتگو با ال موندو : " مقررات به بارسا این اجازه را می دهد تا اگر برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا که در حال حاضر فقط یک دروازه بان دارد ,  بارسا می تواند بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد و با دو دروازه بان در این رقابت ها حضور یابد , دبیر کل یوفا جیانی اینفانتینو نیز افزود : در مورد پست دروازه بانی که روح فوتبال است باشگاه ها می توانند با توجه به مقررات و قوانین کشور خود بازیکن به خدمت بگیرند.

امیرپارسا بازدید : 60 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

پدرو رودریگز در مصاحبه ای که در موزه دکتر ملسور کولتا انجام داد به توضیحاتی در مورد مصدومیت والدس پرداخت . پدرو رودریگز مهاجم جوان بارسلونا در این مصاحبه از آن چه که برای ویکتور والدس در بازی با سلتا ویگو رخ داد عصبانی است . 

بارسا نیوز


پدرو همچنین به خبرنگاران گفت : من دیروز با والدس صحبت کردم و همه ی ما باید از والدس حمایت کنیم " .

امیرپارسا بازدید : 50 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

جوزپ ماریا بارمتئو رئیس باشگاه بارسلونا به دیدار والدس رفت . بارمتئو رئیس باشگاه به همراه آندونی زوبی زارتا و رئیس خدمات پزشکی کانال رامون و عضو هیئت مدیره جوردی مونس به دیدار ویکتور والدس رفته و از او حمایت کردند . 

بارسا نیوز


بارمتئو البته گفت قصد تمدید قرارداد را ندارد زیرا زمان مناسبی نیست اما این قول را هم به والدس داد که اگر تابستان تیمی او را نخرد باشگاه در کنار او خواهند ماند . 

امیرپارسا بازدید : 54 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
به دنبال مصدومیت ویکتور والدز، ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا با El Primer Toque گفتگویی انجام داد.

"در حال حاضر من در مورد جانشینان احتمالی صحبت نخواهم کرد، چرا که حالا زمان افسوس خوردن برای مصدومیت ویکتور است. 

بارسا نیوز

این برای او، باشگاهش و برای ما یک شکست است. حالا زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد جانشین وی نیست."

 

امیرپارسا بازدید : 47 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

 

خراردو مارتينو پس از پيروزي 3 بر صفر تيمش برابر سلتاويگو که در آن ويکتور والدس، سنگربان بارسلونا دچار پارگي رباط صليبي شد و به سبب آن تا پايان فصل خانه‌نشين خواهد بود، اعلام کرد کاتالان‌ها براي مدت باقي‌مانده تا پايان رقابت‌هاي فصل جاري در لاليگا،‌ ليگ قهرمانان اروپا و جام حذفي اسپانيا، سنگربان جديدي را به تيم خود اضافه نخواهند کرد.

به نقل از تسنيم، مارتينو با اشاره به وضعيت والدس که قراردادش با بارسلونا در پايان فصل جاري به انتها مي‌رسد، گفت: من دروازه‌بان جديدي نمي‌خواهم مگر اينکه دچار بدشانسي مشابه آنچه براي والدس رخ داد شويم. در اين فصل ما نظير اتفاقي که براي والدس رخ داد را زياد تجربه کرده‌ايم اما من اين اتفاقات را به بدشانسي يا بديمني تيمم نسبت نمي‌دهم. فکر مي‌کردم تمام اتفاقاتي که ممکن بود رخ دهد تا الان رخ داده است اما ظاهراً اشتباه کرده‌ام.

مارتينو افزود: ضربه سنگيني به ويکتور وارد شد اما ما سعي مي‌کنيم بر آن فائق بياييم. تيم هم از اين اتفاق ضربه سنگيني خورد اما ما به مبارزه‌ خود ادامه خواهيم داد. تيم‌هايي مانند بارسلونا نمي‌توانند از چنين اتفاقاتي به عنوان يک بهانه براي ناکامي‌هاي خود ياد کنند، بنابراين ما بايد به کارمان ادامه دهيم.

امیرپارسا بازدید : 54 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

 

در ديدار شب گذشته بارسا مقابل سلتا، ويکتور والدس از ناحيه پا دچار آسيب ديدگي شد و پس از درد شديد از کادرفني خواست تا او را تعويض کنند.

به نقل از فارس، بر اساس گفته پزشکان دروازه بان اسپانيايي از ناحيه رباط پاي راست دچار آسيب ديدگي شده است و در حدود 6 ماه نياز به استراحت دارد.

والدس که گفته بود آخرين فصل خود در بارسا را سپري مي کند با اين مصدوميت بالاجبار با کاتالان ها وداع کرد و جام جهاني برزيل را نيز ار دست داد.

امیرپارسا بازدید : 74 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)
خطای هند آدریانو کوریا در دقیقه بیست و سوم از نیمه اول دیدار تیم های بارسا و سلتا، شاید در ابتدا اتفاق کم اهمیتی به نظر می آمد. این خطا اما نهایتا منجر به مصدومیت شدید ویکتور والدز شد.       

والدز پس از دفع ضربه آزاد بازیکن سلتا، در حالت نامتعادل پاهایش را روی زمین گذاشت و چنین فرودی برای آسیب جدی او کافی بود. چهره گلر اول بارسا در لحظات اول مصدومیت به وضوح نشان می دهد مشکل او جدی است و بازگشت سریعی در کار نخواهد بود. طبق انتظار، او نتوانست به مسابقه ادامه دهد و به صورت مستقیم به بیمارستان منتقل شد. در بیمارستان مشخص شد او به مدت 4 تا 6 ماه دور از میادین خواهد بود و به این ترتیب والدز هم رقابت های جام جهانی را از دست می دهد و هم دیدارهای ادامه فصل بارسلونا را.

 

این به آن معنی است که طرفداران بارسا دیگر والدز را درون دروازه تیم شان نخواهند دید. والدز مدت هاست که از تمدید قرارداد با بارسا سر باز زده و اعلام کرده است که قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود. دوران 14 ساله والدز در باشگاه بارسلونا امشب با یک پایان تلخ مواجه شد. 

امیرپارسا بازدید : 48 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (1)
دروازه بان تیم فوبتال بارسلونا که فصل آخر حضور در این تیم را سپری می کند، جانشینش را مورد تمجید قرار داد        

ویکتور والدز 32 ساله که در پایان قراردادش در تابستان 2014 از بارسا جدا می شود، امروز در پاسخ به سوالی در مورد مارک اندره تراشتگن گفت:«او دروازه بان کاملی است  و با توجه به سن و سالش اعتماد به نفس خوبی دارد.

 

 

EL Gran Victor

 


آینده ی بسیار خوبی برای او آرزو می کنم». دروازه بان 21 ساله آلمانی البته هنوز به صورت رسمی به بارسا منتقل نشده است اما توافق او با مدیران بارسا کاملا قطعی به نظر می رسد. 

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 11,482
  • بازدید کلی : 41,659