loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 165 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (1)
 بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران در نیوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید است.


این دو تیم در لیگ فوتبال اسپانیا هم رقابت نزدیکی برای قهرمانی در لالیگا دارند. اتلتیکو با 76 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و بارسلونا با 75 امتیاز دوم است.

بارسا نیوز


جراردو مارتینو در مورد رویارویی با اتلتیکو مادرید گفت: دوست دارم تیم‌های مقابل ما منتظر بمانند تا ببینند برنامه ما برای رویارویی با آنها چیست.
این بدان معنا است که حریف کمتر از ما حمله خواهد کرد. 180 دقیقه بازی پیش روی ما است. نمی‌خواهیم در یک دیدار زیاد از حد ریسک کنیم زیرا دیدار دیگری هم وجود دارد. در دیدارهای پیشین نتوانستیم گل‌های زیادی به اتلتیکو بزنیم. به همین خاطر باید به شکلی بازی کنیم که بتوانیم برنامه‌هایمان را به خوبی پیاده کنیم.

مارتینو در ادامه گفت: برایمان خیلی مهم است که در زمین خودی گلی نخوریم اما می‌خواهیم بازی رفت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. اگر این اتفاق بیفتد آنگاه همه چیز به دوش حریف خواهد افتاد. راز دیدارهایی که مقابل اتلتیکو مادرید انجام داده‌ایم این است که باید در طول دیدار ثبات داشته باشیم. این می‌تواند به اسلحه پنهان ما بدل شود. ممکن است آنها بخواهند در دقیقه‌های ابتدایی دروازه ما را باز کنند اما بدون شک ما جلوی این کار را خواهیم گرفت. هرچند که اگر گلی در اوایل بازی به ثمر برسد تعیین کننده تیم پیروز نخواهد بود.

امیرپارسا بازدید : 108 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
این سرمربی آرژانتینی، تقابل با مدافع عنوان قهرمانی لالیگا را بسیار سخت خواند و گفت که انتظار دارد ، بارسلونا در نوکمپ در بهترین حالتش ظاهر شود.


دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است که تیمش مقابل بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، مدعی اول صعود نیست.

بارسا نیوز


مردان سیمئونه روز سه‌شنبه در نوکمپ به مصاف بارسلونا می‌روند و این در حالیست که در لالیگا هم رقابت نزدیکی با هم دارند.

اتلتیکو در صدر جدول لالیگا قرار دارد ولی آنها تنها یک امتیاز با بارسلونا فاصله دارند. تنها هفت بازی تا پایان لیگ باقی مانده و بازی آخر هم بین این دو تیم خواهد بود.

پس سه تساوی این دو تیم در طول فصل جاری، سیمئونه قصد دارد تیمش را به مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند. کاری که از سال 1974، اتلتیکو موفق به آن نشده است.

وی گفت: "بارسلونا در وضعیت بسیار خوبیست. آنها به این نوع دیدارها عادت دارند و آشنا هستند.

بازی بسیار سختی خواهد بود. دو تیم در شرایط خوبی روبروی هم قرار خواهند گرفت. من انتظار بهترین بارسلونا را دارم، آنها قصد دارند در خانه بر ما غلبه کنند و کار به بازی برگشت کشیده نشود.

اگر بگوییم که ما شانس بیشتری داریم، آنها خواهند گفت که ما مغرور هستیم و اگر نگوییم، فکر خواهند کرد که شکست را از پیش پذیرفته ایم.

کاری که مطمئنا انجام خواهیم داد، جنگیدن است و فکر می‌کنم دو دیدار زیبا پیش رو داشته باشیم."

دیگو کاستا امید اول اتلتیکو در این دیدار است. وی تا به اینجای کار موفق شده برای اتلتیکو 33 گل به ثمر برساند.

و سیمئونه معتقد است که کاستا برای اتلتیکو به اندازه ی رونالدو و مسی برای باشگاهایشان، مهم است.

وی افزود: "دیگو کاستا برای ما، مانند مسی برای بارسا و رونالدو برای مادرید است.هر کدام در سبک و سیاق خود، برای تیمشان بسیار تاثیر گذار هستند."

امیرپارسا بازدید : 59 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
دیگو پابلو سیمئونه، سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در آستانه دیدار تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در کنفرانس خبری شرکت کرده است.


سن مامس: "جای فوق العاده ای برای فوتبال بازی کردن است. ما با یک تیم عالی بازی خواهیم کرد. ما فصل خوبی را سپری می کنیم اما اتلتیک هم فصلی بسیار شبیه به ما داشته است. 

بارسا نیوز


آنها با مربی جدید امتیازات زیادی جمع کرده اند. درست است که سویا فشار را روی آنها حفظ کرده است، اما آنها رتبه خود را حفظ می کنند و بازیکنان بزرگی دارند. ما باید در بهترین فرم خود باشیم."


سیستم چرخشی در آستانه سفر به بارسلون: "باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. امروز اولین روزی است که همه ما به عنوان یک گروه تمرین کردیم. ظهر فردا تصمیم خواهیم گرفت که با چه ترکیبی وارد میدان شویم."

مصدومیت والدز: "صحبت کردن در مورد اینکه چه اتفاقی می توانست رخ دهد، برای من خوب نخواهد بود. من از والدز حمایت می کنم و برای او بهترین ها را آرزو می کنم. هنگامی که بازیکن بودم این اتفاق را تجربه کرده ام و آسان نیست. امیدوارم بتواند به خوبی ریکاوری کند و به زودی به میادین بازگردد. هر کس در اتلتیکو مادرید برای او آرزوی بهبودی و بهترین ها را می کند."

تکلیف قهرمانی در کمپ نو مشخص خواهد شد: "این صحبت کردن در مورد فرضیات خواهد بود. من به برنامه بازی ها نگاه نمی کنم چرا که مرا عصبی و دست پاچه می کند. ما با قدرت بازی به بازی پیش می رویم."

امیرپارسا بازدید : 113 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
خراردو مارتینو مربی تیم فوتبال بارسلونا روز جمعه اعلام کرد رئال مادرید به رغم دو شکست متوالی و سقوط به رده سوم همچنان بخت قهرمانی دارد.


مارتینو تاکید کرد اتلتیکو مادرید، بارسا و رئال که رده های نخست لا لیگا را در اختیار دارند، برای قهرمانی باید تا دیدار آخر بجنگند.

بارسا نیوز


رئال که تا هفته قبل جایگاه مستحکمی در صدر جدول داشت یکشنبه در الکلاسیکو سه بر چهار از بارسا و روز چهارشنبه از سویا ( 2 - 1 ) شکست خورد.
اتلتیکو مادرید از این فرصت استفاده کرد با 73 امتیاز بالاتر از بارسا ( 72 امتیاز ) و رئال ( 70 امتیاز ) در صدر جدول قرار گرفت.

مارتینو در کنفرانسی خبری گفت:‌ « این نتایج سبب شد که رقابت بین سه تیم اول تا هفته پایانی ادامه داشته باشد. این سه تیم بخت برابری برای قهرمانی دارند .»

وی افزود: «‌ برای ما موضوع تازه این است که می توانیم سرنوشت مان را خودمان رقم بزنیم چون ما در هفته آخر به مصاف اتلتیکو مادرید خواهیم رفت. اتلتیکو و بارسا می توانند سرنوشت خود را رقم بزنند اما من نمی توانیم رئال مادرید را از رقابت برای قهرمانی حذف کنم .»

این مربی آرژانتینی دیدار عصر شنبه مقابل سویا در داربی بارسلون را دشوار توصیف کرد.

امیرپارسا بازدید : 68 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
  سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا تاکید کرد در پایان فصل از سمت خود کنار نمی رود.


به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، خراردو مارتینو در پاسخ به شایعات در مورد جدایی از بارسا و احتمال قبول هدایت تیم ملی آرژانتین گفت ، تا پایان قراردادش در ژوئن ۲۰۱۵ در نیوکمپ خواهد ماند. 

بارسا نیوز


مارتینو گفت :« به قراردادم با بارسلونا احترام می گذارم و می خواهم با این تیم عنوان های زیادی کسب کنم. وی از مجادله بازیکنان رئال مادرید با داور در ال کلاسیکوی این هفته ابراز تاسف کرد و گفت : « من همیشه در زمان حضور در خارج از اسپانیا ال کلاسیکو را دنبال کرده ام و اعتقاد دارم جدا از این بحث‌ها این بازی کیفیت خوبی داشت.ما تا پایان فصل تلاشمان را برای کسب قهرمانی‌ها ادامه می دهیم و می دانیم که مراحل بعدی بسیار دشوار است.» مارتینو درباره هم قرعه شدن با آتلتیکومادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت :« تیم آتلتیکو مادرید تیم خوبی است و اکنون در میان بهترین های اروپا قرار دارد.من دوست نداشتم با آتلتیکو دیدار کنیم زیرا این تیم توانایی پیروزی بر تمام تیم های یک چهارم نهایی را دارد.»

امیرپارسا بازدید : 66 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (1)
سرمربی بارسلونا اعلام کرد که از انتقاد بیش از حد به داوری در ال کلاسیکو ناراحت شده است. 


جراردو تاتا مارتینو در نشست خبری پیش از دیدار امشب تیمش از وارد شدن به حاشیه‌های انتقاد از داوری در ال‌کلاسیکو امتناع کرد و اظهار داشت: 

بارسا نیوز


از پرداختن بیش از حد به داوری ال‌کلاسیکو به جای مسابقه ناراحت شدم زیرا از آرژانتین هم از تماشای ال‌کلاسیکو لذت می‌بردم و ما نباید بازی را به جنجال بکشیم. من فکر می‌کنم می‌شد صحبت‌های زیادی در مورد فوتبال کرد اما این اتفاق نیفتاد. فکر می‌کردم مردم در اسپانیا بیشتر درباره فوتبال صحبت کنند. 
وی ادامه داد: رئال مادرید تیم بسیار قدرتمندی است و تا جایی که من می‌دانم ما کارمان را درست انجام دادیم. هر کسی می‌تواند هر طور که فکر می‌کند مناسب است، رفتار کند. کاری را که برای بارسلونا بهترین باشد، انجام می‌دهم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: کمبود تمرکز می‌توانست شانس ما را برای قهرمانی به خطر بیندازد. همیشه به قراردادم احترام گذاشته‌ام. باید به تلاشم ادامه دهم تا کاری را که بارسلونا از من خواسته انجام دهم و آن هم کسب قهرمانی است. نگران فصل بعد نیستم. روی حرفم می‌ایستم و به قراردادم پایبند هستم.

وی اضافه کرد: تردیدی ندارم که اتلتیکو در همه مسابقات مدعی است. آنها در میان دو یا سه باشگاه برتر اروپا حضور دارند. اتلتیکو تیمی نیست که نخواهید جلوی خودتان ببینید.

امیرپارسا بازدید : 74 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا از شاگردانش خواست شکست چهار بر سه مقابل بارسلونا را فراموش کنند و بر بازی مقابل سویا در روز چهارشنبه متمرکز شوند.


شکست رئال مادرید در مقابل بارسلونا سبب نگرانی مقامات این تیم شد ، تیمی که در حال حاضر به همراه آتلتیکو مادرید و با یک امتیاز بیشتر از بارسلونا در صدر جدول رده بندی لیگا ایستاده است.

بارسا نیوز


آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سویا گفت:« ما باید بازی مقابل بارسلونا را فراموش کنیم.»او همچنین گفت:« بازیکنان تمرین خوبی را پشت سر گذاشته اند و من فکر می کنم با رویکردی درست به سویا می رویم و پیروزی در این بازی را داریم.»
سویا در حالی به مصاف رئال مادرید می رود که در پنج بازی اخیر خود به پیروزی رسیده است و همچنین با پیروزی مقابل رئال بتیس به مرحله یک چهارم پایانی لیگ اروپا راه یافته است.

آنچلوتی همچنین گفت:« بازی خطرناکی پیش رو داریم زیرا سویا بسیار خوب بازی می کند. آنها اعتماد به نفس زیادی دارند.»

او همچنین گفت:« ما به لطف کیفیت بازیکنانمان شانس پیروزی در این دیدار را داریم و می دانیم این بازی بسیار مهمی است.»

آنچلوتی در عین حال تأکید کرد شاگردانش در بازی مقابل بارسلونا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در شکی وجود ندارد که رئال مادرید می تواند قهرمان لیگا شود.

سرمربی رئال گفت:« به دنبال این نیستیم که کسی را مقصر شکست در مقابل بارسلونا بدانیم پس از چندین بازی بدون شکست در این بازی باختیم . فوتبال همین است اما تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد همانند قبل از بازی مقابل بارسا.»

آنچلوتی افزود:« امتیاز ما با آتلتیکو مادرید برابر است اما یک امتیاز بیشتر از بارسلونا داریم. بازی مقابل سویا بازی مهمی است و ما باید عملکردی خوب را به نمایش بگذاریم.»

آنچلوتی همچنین از عملکرد خود در مقابل رقبایش به ویژه در مقایسه با آتلتیکو و بارسا دفاع کرد.

او گفت:« تنها در یک بازی عملکرد خوبی نداشتیم و آن در مقابل آتلتیکو در خانه و شاید در بخش هایی از بازی نخست مقابل بارسلونا بود. اما در دو بازی گذشته در مقابل آتلتیکو و بارسلونا خوب بازی کردیم. توضیح این موضوع دشوار است اما بازی کاملا متوازن بود.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، رئال مادرید در بازی مقابل سویا سرخیو راموس و آنخل دی ماریا را در اختیار ندارد بنابراین انتظار می رود رافائل واران در خط دفاعی رئال بایستد و ایلارامندی نیز جایگزین دی ماریا در خط میانی خواهد شد.

امیرپارسا بازدید : 68 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
    تاتا مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش در ال کلاسیکو در صحبت هایی اذعان کرد که شاگردانش نمایش درخشانی را از خود بر جای گذاشته اند.

به گزارش AS، پس از پیروزی 4 - 3 بارسلونا برابر رئال مادرید، تاتا مارتینو سرمربی آبی اناری ها با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

 

جنجال های داوری: "فکر می کنم که پنالتی - اخراج راموس بر روی نیمار واضح و غیر قابل بحث بود. اما در مورد دو پنالتی دیگر هر دو تیم نمی توانم اظهار نظر کنم، زیرا از صحنه ها خیلی دور بودم." 


اولین کار شخصی پس از مسابقه:  "کار خاصی نمی کنم به حز تقسیم کردن شادی این پیروزی با بازیکنانم. زیرا این بازیکنان بودند که با نمایش شخصیت و قدرت بالایشان این پیروزی را به دست آورند. با این حال باید بگویم که این موفقیت برای من همه چیز نیست و پس از این پیروزی احساس موفقیت کامل را ندارم."

ادامه رقابت های لالیگا:  "من برای مدت زمان طولانی است که هر وقت این سوال را از من می پرسید به شما می گویم که اتلتیکو مادرید را نباید فراموش کنید. لیگ درحال حاضر سه مدعی دارد که هر کدام دست از مبارزه بکشد، قهرمانی را از دست خواهد داد. پیروزی امشب به ما کمک بزرگی کرد تا لیگ را با جدیت و انگیزه بیشتری نسبت به قبل دنبال کنیم."

رئال مادرید: " آن ها تیمی متشکل از بهترین های فوتبال جهان هستند که از نوامبر سال گذشته و دقیقا پس از زمانی که شما باید عملکرد یک مربی تازه وارد را قضاوت کنید، فوق العاده کار کرده اند. آنها تیم بی اندازه منسجمی هستند که همواره این تصویر را به شما می دهند که امکان ندارد، بتوانید برابر شان کنترل بازی را در دست بگیرید و پیروز شوید و به خاطر همین دلایل است که پیروزی امشب ما از اهمیت بیش اندازه ای برخوردار شده است."

عدم ثبات بارسلونا در این فصل:  "چه بگویم، دلایل زیادی برای ناکامی های این فصل ما برابر وایادولید یا سوسیداد وجود دارد اما از طرف دیگر حقیقتی که وجود دارد این است که ما امشب در شرایطی که می دانستیم در صورت شکست لیگ برای ما به پایان خواهد رسید، بار دیگر نمایش درخشانی را از خود به جای گذاشتیم."

درخشش آنخل دی ماریا: "ما می داسنتیم که دی ماریا می توان خطر های جدی را برای ما به وجود بیاورد. ما بر روی حرکات او به طور کامل کار کرده بودیم و برای همین از بوسکتس خواسته بودم که به هنگام حرکات او از سمت راست، به مرکز دفاع بیاید تا جلوی قدرت سرزنی مهاجمان رئال علی الخصوص رونالدو را بگیریم. اما گاهی هر چه تلاش کنید، نمی توانید جلوی درخشش ستارگان بزرگ را بگیرید و امشب در نهایت او دو پاس فوق العاده فرستاد و کار را را برای ما دشوار ساخت."

سه امتیاز مسابقه و کنترل بازی: "به نظر رسید که پس از گل تساوی 3-3 ما و آمدن الکسیس سانچز و بازی کردن ما با 3 مهاجم در 15 دقیقه پایانی، رئالی ها نتوانستد به خوبی قبل واکنش نشان دهند. ما می دانستیم که تساوی بیشتر به سود مادریدی ها است و برای همین در دقایق آخر با 3 مهاجم بازی کردیم و خوشجالم که توانستیم در پایان به نتیجه دلخواه مان برسیم."

نیمار: "شما در 21 سالگی نمی توانید در هر مسابقه بهترین عملکرد خود را نشان دهید. او با فشار بالایی کارش را دنبال می کند و خوشحالم که در آخر توانست تاثیر خودش را بر موفقیت ما در این مسابقه بگذارد."

 

لیونل مسی:  "او امشب به خوبی با همکاری با اینیستا، ژاوی و بوسکتس توانست تا مرکز زمین را در اختیار بگیرد. کلامی برای توصیف آن چه در زمین انجام می دهد ندارم. او در هربازی رکورد جدیدی را از خود بر جای می گذارد و امیدوارم که این بار توپ بازی امشب را به من هدیه دهد!"

امیرپارسا بازدید : 69 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
سرمربی بارسلونا معتقد است دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید آخرین فرصت برای جبران اختلاف با صدرنشین است.

جراردو تاتا مارتینو پیش از دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا اظهار داشت: باید عالی بازی کنیم؛ مالکیت توپ را در دست داشته باشیم؛ عالی بازی کنیم و توپ را از دست ندهیم که به ضدحملات رئال مادرید منجر شود.

بارسا نیوز
نباید موقعیت تک به تک را برای گرت بیل یا کریستیانو رونالدو فراهم کنیم. این آخرین فرصت ما است. 9 بازی باقی خواهد ماند و جبران یک امتیاز با جبران هفت امتیاز یکی نخواهد بود. 


تیم‌های بزرگ خیلی دچار لغزش نمی‌شوند. تساوی نتیجه خوبی نیست؛ ما باید برنده شویم.وی ادامه داد: نیمار مقابل منچسترسیتی بسیار عالی بازی کرد باید تأکید کنم که نیمار در کنار مسی، رونالدو و دو بازیکن دیگر یکی از پنج بازیکن برتر دنیا است. به یک مسابقه، 45 دقیقه یا 10 دقیقه نیاز ندارم تا تمام توانایی‌های او را به شما نشان دهم. نمی‌خواهم نیمار احساس کند که فقط یک بازیکن دیگر است؛ چون اینگونه نیست.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: فینال کوپا‌دل‌ری یک مسابقه کاملا متفاوت خواهد بود. در لیگ قهرمانان مقابل یکی از سه تیم برتر اروپا در حال حاضر به میدان می‌رویم. ادامه فصل هیجان‌انگیز خواهد بود و نقطه حساس فصل از همه خاص‌تر است.

وی اضافه کرد: بیشتر از اینکه به عملکردمان در مقابل وایادولید فکر کنیم، به بازی‌مان در منچستر می‌اندیشیم. جایگاه ما در لیگ به این معنا است که باید این فاصله را از بین ببریم. اگر اول گل بزنیم با خونسردی بیشتری به بازی ادامه می‌دهیم. مهم است که این کار را انجام دهیم.

مارتینو گفت: پس از بازی با وایادولید چهره تیم را تغییر دادیم و مسی در رأس قرار گرفت. واقعا امیدوار و خوش‌بین هستیم که امشب به پیروزی برسیم. تمام تلاش‌مان را برای از بین بردن این فاصله انجام خواهیم داد. در همه بازی‌های مهم، مسی همیشه خودش را نشان می‌دهد. بگذارید امیدواریم باشیم که او در این مسابقه می‌درخشد.
وی تأکید کرد: مادرید با ثبات بسیار زیادی بازی می‌کند اما ما نه و این باعث شد که از صدرنشینی دور شویم.

امیرپارسا بازدید : 66 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که می‌خواهد این بار با رئال مادرید بارسلونا را شکست دهد.


کارلو آنچلوتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل بارسلونا در رقابت‌های لالیگا اظهار داشت: حال بنزما خوب است. تمام بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند. بنزما به خوبی بهبود یافته است.

بارسا نیوز


کمی با ایسکو مشکل داشتیم که علایم سرماخوردگی داشت اما حالش خوب شد. همه برای بازی امشب آماده هستند.

 

وی ادامه داد: ال‌کلاسیکو همیشه بازی مهمی بوده است و همیشه همان فشار بر روی تیم‌ها وجود دارد. روی ما هم به اندازه فشاری که بر روی بارسلونا وجود دارد، فشار هست.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: ایده ما این است که در این مسابقه تمام توانایی‌های خود را به نمایش بگذاریم. کاملا برای این مسابقه آماده هستیم و می‌خواهیم کاری را که در مسابقات قبلی انجام دادیم، تکرار کنیم. در هر دو تیم بازیکنانی وجود دارند که می‌توانند نتیجه مسابقه را تغییر بدهند اما تیمی که بهتر بازی کند، برنده می‌شود.

وی اضافه کرد: به تساوی فکر نمی‌کنیم زیرا از مزیت بازی در خانه برخورداریم. می‌خواهیم هر کاری که می‌توانیم برای رسیدن به پیروزی انجام دهیم. فراموش کرده بودم که آخرین بار سال 2004 بود که با میلان بارسا را شکست داده بودم، این بار نوبت من است که آنها را شکست دهم. بازیکنانی داریم که مقابل بارسلونا به پیروزی رسیده‌اند و امیدوارم که آنها به من برای شکستن این رکورد کمک کنند.

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 11,488
  • بازدید کلی : 41,665