loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 160 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

نابر گزارش های منتشر شده متعددی , باشگاه بارسلونا به شدت خواهان جذب ستاره آرسنال " جک ویلشر " می باشد. غول های کاتالان به نظر می رسد تابستان این فصل دست خوش تغییرات بسیار زیادی باشد.



یکی از این تغییرات عمده و فراوان در پست هافبک است که بنا به گفته ها و شایعات فراوان " الکس سانگ " بازیکن سابق آرسنال و " سرگی روبرتو " به درب های خروج نیوکمپ بیشتر از قبل نزدیک تر شده اند. بنا به خواسته تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا طی هفته های اخیر باشگاه بارسلونا با بسیاری از بازیکنان مطرح اروپا به مذاکره پرداختند.
اولویت های تاتا مارتینو در درجه اول " آرتورو ویدال " هافبک یوونتوس و " ایلکای گوندوغان " هافبک بوروسیادورتموند می باشند که با توجه به رقیبان سرسخت بارسا برای جذب این دو بازیکن مارتینو با انتخاب " ویلشر " از نقشه دوم خود برای این پست مهم و حیاتی پرده برداشت.

در عصر "  آرسن ونگر " سرمربی آرسنال بازیکنان خط حمله زیادی به دنیای فوتبال معرفی شدند. رئیس باشگاه توپچی های لندن تا به حال و طی چند فصل اخیر با انتقال بازیکنان کلیدی و استثنائی خود به نیوکمپ مخالفتی نشان نداده است , بازیکنانی مانند : " مارک اور مارس - امانوئل پتیت - تیری آنری - سسک فابرگاس " که طی پانزده سال اخیر از توپچی های لندن به جمع آبی و اناری پوشان بارسا پیوستند , اما به نظر می رسد بارسلونا برای به خدمت گرفتن " جک ویلشر " کار بسیار دشواری داشته باشد چون با انتقال این بازیکن 22 ساله و با استعداد انگلیسی ضربه بسیار سختی به پیکر آرسنال خواهد خورد.

" ویلشر " 22 ساله که این فصل یکی از بدترین فصل های او از نظر مصدومیت های زیاد و مکرر بوده است , از این رو برای جذب این هافبک خلاق و جوان پیشنهاداتی مطرح شده که باشگاه آرسنال طی گزارش های منتشر شده در صورت اعلام پیشنهاد جدی و رسمی باشگاه بارسلونا برای جذب " ویلشر " به غول های کاتالان آماده مذاکره می باشد.

طی هفته های اخیر خبرهای فراوانی در مورد بازگشت " الکس سانگ " به آرسنال منتشر شد که به نظر می رسد با انتشار این خبر " الکس سانگ " بخشی از قرارداد فی ما بین بارسا و آرسنال بر سر انتقال " ویلشر " باشد.

امیرپارسا بازدید : 127 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
باشگاه فوتبال منچسترسیتی قصد به خدمت گرفتن مدافع برزیلی تیم بارسلونا را دارد.


روزنامه میرر چاپ انگلیس نوشت مسئولان سیتی به زودی پیشنهادی را به ارزش ۱۵ میلیون پوند برای به خدمت گرفتن دنی آلوز ۳۰ ساله ارائه خواهند داد.

بارسا نیوز


آلوز ۶ فصل را در بارسلونا سپری کرده است و با این تیم افتخارات فراوانی به دست آورد.وی سابقه ۷۲ بازی ملی و حضور در تیم های باهیای برزیل و سویا اسپانیا را دارد. دو باشگاه پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند نیز خواهان خرید مدافع راست بارسا هستند.

امیرپارسا بازدید : 95 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

نیمکت نشینی کول ، او را به فکر خروج از چلسی انداخته است. قرارداد این مدافع چپ تابستان امسال به پایان خواهد رسید و امروز روزنامه ی Sun گزارش می‌دهد که دستمزد هفته یای 76 هزار پوندی او توسط غول اسپانیایی مشکلی نخواهد بود.

بارسا نیوز


یکی از منبع های Sun  در برنابئو گزارش می‌دهد : اشلی مدافع سطح بالایی است و رئال مدت‌هاست قصد خریدن او را دارد. حالا این بهترین فرصت است زیرا او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به این تیم بپیوندد.

 

به نظر می‌رسد رئال مادرید قصد دارد کوئنترائو را به تاتنهام بفروشد  و برای جایگزین کردن او‌ کول گزینه ی خوبی خواهد بود. بنابراین کول در مادرید به عنوان رقیب مارسلو شناخته خواهد شد.

البته شایعاتی نیز وجود دارد که چلسی قصد دارد پیشنهادی برای تمدید قرارداد او ارائه بدهد و اگر این اتفاق بیفتد، حدس زدن آینده کار بسیار سختی خواهد شد.

پس از بازگشت مورینیو به چلسی، کول تنها 12 بازی را فیکس شروع کرده و وی به زودی باید تصمیم خود را برای آینده اش اخذ کند.

امیرپارسا بازدید : 52 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
  بنگاه های نقل و انتقالات فوتبال از هم اکنون مشغول گرم کردن تنور نقل و انتقالات تابستانی هستند. بدون شک تابستان پیش جابجایی های مهمی در فوتبال جهان اتفاق خواهد افتاد.


سایت بلیچررپورت 10 بازیکن که به نظر می رسد چندین تیم بزرگ به دنبال جذب آن ها خواهند بود را در این مقاله آورده است.

بارسا نیوز


رده بندی انجام شده هم بر اساس احتمال جدایی بازیکنان انجام شده است.

10. خاویر هرناندز: منچستریونایتد


مهاجم مکزیکی بیشتر فصل را از روی نیمکت و سکوها دنبال کرده است. چیچاریتو فقط در 1 بازی 90 دقیقه در زمین حضور داشته است و اگر تصمیم به جدایی داشته باشد چند باشگاه برای جذب او تلاش خواهند کرد.
بنا به ادعای بن جفرسون از  Express اینترمیلان یکی از جدی ترین مشتری های این بازیکن است و می خواهد در تابستان او را به میلان بکشاند.
در ماه نوامبر جیسون بورت از The Telegraph از علاقه دو تیم لندنی تاتنهام و آرسنال به این بازیکن خبر داد.
به گزارش مترو در ژانویه والنسیا هم قصد داشت با قراردادی قرضی چیچا را به مستایا منتقل کند.


9. جکسون مارتینز: پورتــــــو

آیا جکسون مارتینز در نقل و انتقالات تابستانی به آرسنال منتقل می شود؟
این مقاله ای بود که جیمی ساندرسون در مترو نوشت و باور دارد که آرسن ونگر در تابستان تمام تلاش خود را برای جذب مارتینز انجام خواهد داد و حاضر است مبلغی هنگفتی برای این انتقال بپردازد.

مهاجم تنومند کلمبیایی در این فصل 24 گل برای پورتو به ثمر رسانده است. مارتینز در اولین فصل حضورش در پرتغال 31 بار موفق به گلزنی شده بود و از آنجا بود به عنوان یکی از مهاجمین برتر اروپا مطرح شد.

در نوامبر جان کراس از میرر گزارش داد که چلسی علاقه مند به جذب این مهاجم 27 ساله است. همچنین گل هم از تمایل یوونتوس برای جذب مارتینز خبر داده است.

مارتینز تا 2016 با پورتو قرارداد دارد و این باشگاه رقم سنگین 30 میلیون پوند را برای جدایی او در نظر گرفته است. اگر تیمی حاضر به پرداخت رقم بالایی شود قطعاً پورتو وسوسه خواهد شد. جدایی مارتینز از پورتو محتمل به نظر می رسد.


8. کریم بنزما: رئال مادرید

بنزما با این دست از اخبار زیاد غریبه نیست و به نظر می رسد تابستان هم شایعاتی مبنی بر جدایی او از رئال مطرح شود. مهاجم فرانسوی در این فصل موفق به زدن 23 گل شده است. آرسنال شدیداً به مهاجم نیاز دارد و یکی از بازیکنانی که برای این پست به آن ها لینک شده، بن زما است.

در ژانویه بیلد از تمایل بروسیا دورتموند برای جذب بنزما به عنوان جانشین لواندوفسکی خبر داد.
مترو از تمایل لیورپول برای جذب بن زما خبر می دهد، در همین حال مارکا ادعا می کند پاری سن ژرمن هم خواهان مهاجم اول رئال مادرید است.

در ژوئن بن زما وارد 12 ماه پایانی حضورش در رئال خواهد شد و اگر قرادادش تمدید نشود جدایی او جدی می شود.


7. آرتورو ویدال: یوونتــوس

ستاره شیلیایی یوونتوس در این اواخر به باشگاه های بزرگی نظیر؛ رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد لینک شده است.

هافبک 26 ساله هر گونه شایعه جدایی از یوونتوس را تکذیب کرد: "من به بارسلونا یا رئال مادرید می روم؟ این یک داستان مسخره است. من می خواهم با یووه قهرمان شوم و یک جام جهانی خوب داشته باشم. "

با این اوصاف یوونتوس برای نگه داشتن هافبک پرطرفدار خود در تابستان کار سختی را پیش رو خواهد داشت.


6. رادامل فاکائو: موناکـــو


فقط چند باشگاه قادر به تامین هزینه انتقال فالکائو هستند، مگر اینکه در این بین تیمی بانک بزند!
فالکائو با انتقال به موناکو در تابستان گذشته تبدیل به گرانترین خرید سال شد.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی چندی قبل به تلوزیون فرانسه گفت: "من تیم خوبی دارم، اما مهاجم ندارم، فالکائو هم تیم ندارد. بازیکنی شبیه او نباید جلوی 3هزار نفر بازی کند. موناکو باشگاهی نیست که بتوان در آن به فوتبال پایان داد. "

مهاجم 28 ساله کلمبایی که هم اکنون مصدوم است فصل گذشته در 34 بازی 28 گل برای اتلتیکو به ثمر رساند و در این فصل هم تا قبل از مصدومیت 9 گل برای موناکو به ثمر رسانده بود.

اگر فالکائو مصدوم نمی شد می توانست در رده های بالای این لیست قرار گیرد اما احتمال عدم حضورش در جام جهانی او را در این رده قرار داده است.


5. ماریو مانژوکیچ: بایرن مونیخ

به نظر می رسد با توجه به پیوستن روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ مهاجم کروات این تیم در تابستان این تیم را ترک کند. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که مدیر برنامه های این بازیکن در لندن حضور داشته است. بجز چلسی و آرسنال، رئال مادرید و اینتر میلان هم به جذب این بازیکن تمایل دارند.

مهاجم 27 ساله تیم ملی کرواسی در 36 بازی این فصل 23 گل به ثمر رسانده است. جیمز دیکنسون از اکسپرس حدس می زند شانس منچستریونایتد و چلسی بعد از کناره رفتن ولفسبورگ برای جذب این بازیکن بیشتر شده است.

در همین حال مسئولان بایرن می گویند از ماندن مانژوکیچ مطمئن هستند. رومنیگه: "من از علاقه چند باشگاه به ماریو آگاه هستم. ماریو با ما قرارداد دارد و من معتقدم در پایان این فصل دوباره با ما خواهد بود. "


4. لوک شاو: ساوتهمپتون

لوک شاو مورد تحسین بسیاری از فوتبال دوستان قرار گرفته است. مدافع چپ جوان ساوتهمپتون مورد تیم های بزرگ جزیره از جمله، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و آرسنال قرار گرفته است. در هفته گذشته نام رئال مادرید هم به لیست تیم هایی که خواهان این بازیکن هستند اضافه شد.

مدافع 18 ساله ساوتهمپتون در 2 فصل اخیر 60 بار برای این تیم به میدان رفته است و در ماه گذشته اولین بازی ملی خود را هم مقابل دانمارک انجام داد.

مائوریتسیو پوچتینو سرمربی ساوتهمپتون شاو را یکی از بهترین مدافعین چپ جهان می داند. پوچتینو هفته گذشته در یک کنفرانس خبری درباره شاو گفت: "او می تواند در رئال مادرید و منتخب جهان بازی کند. او کیفیت لازم برای انجام این کار را دارد و به نظرم یکی از بهترین های جهان در پست خود است.

تیم جنوبی انگلستان که قبلاً سابقه فروش بازیکنانی نظیر گرث بیل، تئو ولکات و آلکس اوکسلد چمبرلین را داشته است در تابستان برای حفظ لوک شاو کار سختی را پیش رو خواهد داشت.


3. الیکیوم مانگالا: پورتو

اگر اخبار مربوط به نقل و انتقالات را دنبال کرده باشید اسم الیکیوم مانگالا برای شما قطعاً آشنا خواهد بود. مدافع 23 ساله پورتو یکی از ستون های شایعات نقل و انتقالات بوده است و به نظر می رسد در تابستان شاهد رقابت چند باشگاه بر سر جذب او باشیم.

بنا به گزارش جیمی جکسون از گاردین در ژانویه سیتی تلاش کرد این بازیکن را به اتحاد بکشاند اما در لحظات آخر معامله برهم خورد. در فوریه دوباره جکسون گزارش داد که منچستریونایتد هم وارد رقابت بر سر جذب مانگالا شده است. همچنین جان کراس از میرر پیش بینی کرده است که آرسنال و پاری سن ژرمن هم برای جذب این مدافع آینده دار و مستحکم تلاش خواهند کرد.

با توجه به نیاز مبرم باشگاه های بزرگ به مدافع میانی جدایی مانگالا از پورتو قطعی به نظر می رسد و باید منتظر ماند تا ببینیم کدام تیم برنده این کارزار خواهد بود.


2. ادینسون کاوانی: پاری سن ژرمن

سال گذشته یکی از پر  سر و صداترین بازیکن ها در بازار نقل و انتقالات کاوانی بود و به نظر می رسد این بحث امسال هم ادامه داشته باشد.

کاوانی از وضعیت خود در پاردو پرنس راضی نیست و بیشتر اوقات در سایه زلاتان قرار دارد. جان ادوادرز از دیلی میل گزارش کرده است که مهاجم پاری سن ژرمن در لیست خرید بسیاری از باشگاه حضور دارد.

تام هاپکینسون و استیو باتس از  Sunday People ادعا می کنند منچستر یونایتد به این مهاجم اروگوئه ای علاقه مند است.

همچنین شایعاتی مبنی بر علاقه ژوزه مورینیو به مهاجم سابق ناپولی هم به گوش می رسد. سیمون جونز از دیلی میل می گوید مورینیو آماده جنگ رو در رو با یونایتد بر سر جذب کاوانی است. "کاوانی آماده انجام مذاکرات اولیه مالی با تیم های خواهانش است. "

تابستان گذشته پدر کاوانی به Futboleros گفت که پسرش می خواهد برای رئال مادرید بازی کند.
با پایان فصل تعداد باشگاه هایی که به دنبال جذب کاوانی خواهند بود بیشتر خواهد شد.


1. دیه گو کاستا: اتلیتکو مادرید

شماره 1 لیست نیازی به معرفی ندارد. مهاجم اتلتیکو در این فصل 31 گل در 40 بازی به ثمر رسانده است و تبدیل به یکی از بهترین مهاجم های اروپا شده است.

در چند سال اخیر مهاجم های بزرگی از اتلیتکو جدا شده اند؛ سرخیو آگوئرو، رادامل فالکائو، فرناندو تورس و دیه گو فورلان از آن جمله اند.

مهاجم برزیلی الاصل تیم ملی اسپانیا بیش از هر باشگاهی به چلسی لینک شده است. گوردن تینان از ایندیپندنت از مذاکرات رو در روی دو طرف در هفته گذشته خبر می دهد.

انتقال او به چلسی می تواند باعث چند انتقال دیگر بین دو تیم شود. فرناندو تورس می تواند به عنوان بخشی از قرارداد به تیم سابقش برگردد. همچنین تیبوت کورتوا دروازه بان چلسی که قرضی در اتلتیکو حضور دارد می تواند قراردادش را با این تیم دائمی کند. در صورت پیوستن کاستا به آبی های لندن دمبا با و ساموئل اتوئو هم دیگر جایی در این تیم نخواهند داشت.

بنا به گزارش ESPN کاوانی و فالکائو هم مورد توجه این باشگاه هستند. قطعاً انتقال کاستا می تواند جذاب ترین و پر سر وصداترین نقل و انتقال تابستان پیش رو باشد.

امیرپارسا بازدید : 61 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
تلاش رائول برای انتقال کاپیتان بارسا به قطر


رائول گونزالس، ستاره سابق رئال مادرید و السد قطر در حال تلاش جدی است تا ژاوی هرناندز، کاپیتان بارسلونا را برای ادامه بازیگری در فصل آینده به قطر بکشاند. 

بارسا نیوز


با اعلام سایت الکاس قطر، ژاوی از شرایط خود در بارسا رضایت چندانی ندارد و وضعیت متزلزل این بازیکن در ترکیب کاتالان‌ها در فصل جاری، گمانه‌زنی‌ برای خروج این بازیکن از بارسلونا را شدت بخشیده است.

بر همین اساس رائول در تلاش است تا پس از جام جهانی2014 شرایط حضور ژاوی را در باشگاه‌های قطری فراهم کند.

این در حالی است ژاوی از باشگاه ردبول آمریکا نیز پیشنهاد دارد.

امیرپارسا بازدید : 51 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
روزنامه های اسپانیا از مذاکرات پنهانی باشگاه ناپولی با مسئولان بارسلونا برای انتقال مدافع آرژانتینی در پایان فصل خبر داد.


به گزارش خبرگزاری اسپانیا، روزنامه مارکا نوشت در صورت توافق خاویر ماسکرانو هافبک - مدافع 29 ساله در پایان فصل راهی ایتالیا می شود.


وی در دوران حضور در لیورپول با رافائل بنیتس سرمربی کنونی ناپولی کار کرده است و بنیتس علاوه بر انتقال او خواهان به خدمت گرفتن ژابی آلونسو هافبک سابق لیورپول از رئال مادرید است.
ماسکرانو این فصل چندان در خط دفاعی تیم بارسلونا خول کار نکرده است و گل های متعددی که بارسا دریافت کرده ، موجب انتقاد از وی شده است.قرارداد ماسکرانو با بارسا تا ژوئن 2016 اعتبار دارد.

وی سابقه بازی در تیم های کورینتیانس برزیل ، وستهام و لیورپول انگلیس را دارد.

امیرپارسا بازدید : 58 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
فصل 14-2013 برای ویکتور والدز از لحظه مصدومیتش در دیدار با سلتاویگو به پایان رسید . دروازه بان تیم فوتبال بارسلونا به سبب پارگی رباط حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود .


با توجه به تصمیم او برای جدایی از کاتالان ها در پایان فصل، این مصدومیت طولانی به آن معنی است که والدز را دیگر درون دروازه آبی اناری ها نخواهیم دید. 

بارسا نیوز


او که تمام دوران فوتبالش را در باشگاه بارسا سپری کرده، از مدت ها پیش ساز جدایی را کوک کرده و در پایان قراردادش با بارسا در تابستان آینده، به باشگاهی دیگر منتقل خواهد شد.

آسیب دیدگی ویکتور البته ممکن است توافق اولیه این بازیکن با باشگاه موناکو را با مشکلاتی روبرو کند. به همین جهت مسئولان باشگاه بارسلونا این پیشنهاد را به والدز داده اند که اگر باشگاهی خواهان جذب او نباشد، قرارداداش را به سرعت تمدید خواهند کرد. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این آسیب دیدگی سبب بقای والدز در نیوکمپ می شود؟

امیرپارسا بازدید : 60 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

جوزپ ماریا بارمتئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت .

خوزه مانوئل پینتو : پینتو دارای قرارداد معتبر با باشگاه است که در سال جاری منقضی خواهد شد . در ماه آورین یا ماه می با او صحبت خواهیم کرد و تصمیم خواهیم گرفت که آیا قراردادش را تمدید کنیم یا نه . در حال حاظر تصمیمی نگرفته ایم .


بارسا نیوز


کارت زرد راموس و اعتراضات رونالدو : این یک ورزش است و هدف برنده شدن تیمی است که بهتر بازی میکند .

اتلتیکو مادرید : اتلتیکو رقیبی بزرگتر از رئال برای ماست . این تیم مربی خوبی دارد و در نقش تیمی سرسخت در این فصل حاضر شده است .


نیوکمپ : ما میخواهیم پروژه بازسازی نیوکمپ به اجرا در آید . این طرح یک پیش نویس برای هیئت مدیره ی باشگاه نیست . ما بهترین امکانات را در جهان برای این کار به خدمت خواهیم گرفت . حداکثر میزان هزینه ی این طرح 600 میلیون یورو خواهد بود .

امیرپارسا بازدید : 59 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
بارسلونیسمو ها روزهای سختی را سپری می کنند . با وجود دو پیروزی در یک هفته (4 - 3 مقابل رئال مادرید و 3 - 0 مقابل سلتاویگو) ، افراد کمی در اطراف کمپ نو هستند که لبخند می زنند .


مصدومیت والدز به روی تمام اعضای تیم اثر گذاشته است، و طبق گزارش AS ، رئیس باشگاه ، بارتموئو و مدیر ورزشی ، جوردی مستر در حال برنامه ریزی ملاقاتی با مارتینو و زوبیزارتا هستند تا نیاز به خرید یک دروازه بان را آنالیز کنند.

بارسا نیوز


در اصل برنامه باشگاه این است که به دروازه بانان ذخیره یعنی ماسیپ و اویر اعتماد کنند، اما باید قبول کرد که مقداری تجربه بیشتر می تواند برای گروهی که اکثر موفقیت های خود را بر پایه توانایی های ویکتور والدز کسب کرده است، مفید باشد.

 

پینتو، که اکنون با مصدومیت والدز به دروازه بان اول تیم تبدیل شده است، هنوز قرارداد خود برای سال بعد را تمدید نکرده است. او برای مدتی از ناحیه کمر احساس ناراحتی می کرد و به خاطر این مشکل چندین بار از قرار گرفتن در لیست تیم باز ماند. علاوه بر این، در دیدار مقابل سلتا زانوی او ضرب دید و در حالی که به نظر مشکل چندانی نمی آمد، اما احتمال مصدومیت او در ادامه فصل را یاد آور بارسلونا خواهد شد.

با توجه به قوانین لیگ اسپانیا، و از آنجایی که ویکتور والدز دچار مصدومیتی طولانی مدت شده است [5 ماه]، بارسلونا در حال حاضر می تواند یک دروازه بان به خدمت بگیرد. این دروازه بان فقط می تواند از لالیگا یا دسته های پائین تر اسپانیا به خدمت گرفته شود و یا دروازه بان آزاد باشد. مشلکی که بارسلونا دارد این است که در حقیقت دروازه بان با کیفیتی وجود ندارد و تمام دروازه بان های دیگر درگیر مسابقات مهم به همراه باشگاه هایشان هستند.

با توجه به منابع مختلف، مارک آندر تر اشتگن، دروازه بان تیم مونشن گلادباخ هم قبلاً قراردادی با این باشگاه امضاء کرده است و در ماه ژوئن به جمع آبی اناری ها خواهد پیوست.

امیرپارسا بازدید : 52 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)


باشگاه بارسلونا روز چهارشنبه با پیروزی تلخ مقابل سلتاویگو دروازه بان اول خود " ویکتور والدز "  را که به شدت دچار آسیب دیدگی شد به مدت 6 تا 9 ماه از میادین ورزشی از دست داد.


بارسا نیوز

بارسا به دفاع از پینتو پرداخت و می خواهد بازیهای باقی مانده این فصل از او در درون دروازه استفاده کنند.مارتینو در کنفرانس مطبوعاتی گفت : ما به فکر توافق و امضای قرارداد با هیچ بازیکنی برای پست دروازه بانی نیستیم .


واقعیت این است که پینتو از ناحیه پشت رنج می برد , مشکلاتی که بارسا را مجبور کرد تا به پینتو اجازه چند هفته استراحت را بدهد و اگر این مشکل دوباره تکرار شود یک شکاف بزرگ را در پست دروازه بانی بارسا ایجاد می کند.بارسا می خواهد دروازه بان اول تیم خود ( بارسای بی ) اویر را به خدمت بگیرد.


طبق آئین نامه ها و قوانین اسپانیا: بازیکنان هر باشگاهی که به دلیل بیماری یا مصدومیت بیش از 5 ماه از میادین به دور باشند باشگاه ها برای جایگزینیاین بازیکنان نمی توانند از دیگر کشورها بازیکن جایگزین به خدمت بگیرند. طبق بند دوم ماده چهارم قوانین RFEF : باشگاه ها می توانند از لیگ های اسپانیا ( لیگ BBVA - Adelante ) بازیکن جایگزین به خدمت بگیرند.

در این برهه زمانی زوبی زارتا کار بسیار سختی را دارد تا بتواند گزینه خوبی را برای این پست مهم و حساس انتخاب کند . بازیکن مورد نظر باید بتواند کنترل خوبی روی توپ داشته باشد و بتواند توپ را در کرنر ها و شوت های به سمت چارچوب به خوبی مهار کند و عکس العمل و واکنش های خوبی داشته باشد.

گزینه های جانشینی والدز تا پایان فصل و بازی های باقی مانده : کیکو کاسیا ( اسپانیول ) - کیلور ناواس ( لوانته ) - گورکا ایرایزوز ( اتلیتکو بیلبائو ) - کلاودیو براوو ( رئال سوسیه داد ) - ویلی کابایه رو ( مالاگا ) . بهترین گزینه برای جانشینی کیکو کاسیا است که می تواند کنترل خوبی روی توپ داشته باشد و به سبک بازی باشگاه بسیار نزدیک است و همچنین توانسته نظر باشگاه های بزرگ را به خود جلب نماید می تواند بهترین کاندیدا باشد , پیشتر بارسا یکی از گزینه های جانشینی والدز را کاسیا و تراشتگن اعلام کرد , براوو و ایرایزوز که در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان به میدان بروند سابقه حضور رادر این بازیها دارا هستند و این در حالی است که ناواس و کابایه رو هیچ ضمانت نامه ای برای ماندن در باشگاه خود ندارند و به احتمال زیاد از تیم های خود در پایان فصل جدا خواهند شد .

بازیکنان دیگری که به سبک بازی بارسا می توانند بازی کنند ( ویسنته گایتا و دیگو آلوز ) هستند , آلوز که به مدت پنج هفته دچار افت و آسیب دیدگی شده گزینه خوبی برای ادامه راه بارسا و رسیدن به قهرمانی سه گانه نیست.علاوه بر این " پیزی " نیز در لیگ اروپا به میدان رفته و سابقه حضور در این لیگ را دارد.

در اروپا همه چیز را تغییر دهید 

جورجیو مارکتی مدیر مسابقات یوفا در گفتگو با ال موندو : " مقررات به بارسا این اجازه را می دهد تا اگر برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا که در حال حاضر فقط یک دروازه بان دارد ,  بارسا می تواند بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد و با دو دروازه بان در این رقابت ها حضور یابد , دبیر کل یوفا جیانی اینفانتینو نیز افزود : در مورد پست دروازه بانی که روح فوتبال است باشگاه ها می توانند با توجه به مقررات و قوانین کشور خود بازیکن به خدمت بگیرند.

امیرپارسا بازدید : 64 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

سایت رسمی باشگاه بارسلونا امروز خبر پیوستن آلن هالیلویچ 17 ساله را تایید کرد . این بازیکن 17 ساله اهل کرواسی با قراردادی 5 ساله به مبلغ 2.2 میلیون یورو به بارسلونا پیوست . 

بارسا نیوز


هالیلویچ یکی از بزرگترین استعداد های فوتبال کرواسی به شمار میرود و تاکنون باشگاه در رابطه با انتقال این بازیکن صحبتی نکرده بود . هالیلویچ در واکنش به پیوستنش به بارسلونا گفت : 

برای من سخت است تا کلماتی مناسب برای بیان احساسات خود پیدا کنم " . هالیلویچ همچنین خود را مدیون باشگاه سابقش دانست . او همچنین از تمامی افرادی که برای رسیدن او به هدفش یاری اش کردند تشکر کرد . هفته گذشته بود که مدیر برنامه های هالیلویچ در مصاحبه ای اعلام کرد این بازیکن جوان هفته ی آینده قرارداد رسمی خود را با باشگاه بارسلونا امضا خواهد کرد و برای انجام تست های پزشکی به بارسلون میرود  .

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 11,468
  • بازدید کلی : 41,645