loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 68 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
رسانه های اسپانیایی اعلام کردند کریس رونالدو در طول چند بازی گذشته با وجود مصدومیت به میدان رفته است.


به نوشته روزنامه مارکا رونالدو از درد زانو ناشی از مصدومیت تاندون رنج می برد اما این مصدومیت او را از میادین دور نکرده و در چند بازی اخیر با وجود مصدومیت بازی کرده است.

بارسا نیوز


این مصدومیت به دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل شالکه بازمی گردد. رونالدو با وجود مصدومیت اصرار داشت بازی کند و در نهایت رئال با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید.اما با این وجود رونالدو هر روز فیزیوتراپی می‌کند و زانویش را باند پیچی کرده است. پزشکان رئال معتقدند این همان مصدومیت کهنه پایان فصل گذشته است.

روزنامه مارکا اعلام کرد رونالدو به دلیل فیزیوتراپی نتوانست در تمرینات قبل از دیدار ال کلاسیکو شرکت کند و به این دلیل در دیدار مقابل بارسا آماده نبود، همین اتفاق در دیدار وسط هفته مقابل سویا تکرار شد. با این وجود هنوز انتظار می‌رود رونالدو برای دیدار شنبه مقابل رایووایکانو باز هم به میدان برود.

امیرپارسا بازدید : 49 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
  سرخیو راموس در دیدار یکشنبه شب ال کلاسیکو که با شکست 4 بر 3 رئال مادرید مقابل براسلونا همراه بود به دلیل خطا روی نیمار با کارت قرمز داور جریمه و از بازی اخراج شد. 


باشگاه رئال مادرید درخواست برای بخشش کارت قرمز او را به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه کرد تا این بازیکن بتواند در دیدار چهارشنبه رئال مقابل سویا به میدان برود. 

بارسا نیوز


اما این درخواست رد شد تا راموس در دیدار مقابل سویا غایب باشد. این نوزدهمین کارت قرمز سرخیو راموس در طول دوران فوتبالش بود.

امیرپارسا بازدید : 66 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (1)
سرمربی بارسلونا اعلام کرد که از انتقاد بیش از حد به داوری در ال کلاسیکو ناراحت شده است. 


جراردو تاتا مارتینو در نشست خبری پیش از دیدار امشب تیمش از وارد شدن به حاشیه‌های انتقاد از داوری در ال‌کلاسیکو امتناع کرد و اظهار داشت: 

بارسا نیوز


از پرداختن بیش از حد به داوری ال‌کلاسیکو به جای مسابقه ناراحت شدم زیرا از آرژانتین هم از تماشای ال‌کلاسیکو لذت می‌بردم و ما نباید بازی را به جنجال بکشیم. من فکر می‌کنم می‌شد صحبت‌های زیادی در مورد فوتبال کرد اما این اتفاق نیفتاد. فکر می‌کردم مردم در اسپانیا بیشتر درباره فوتبال صحبت کنند. 
وی ادامه داد: رئال مادرید تیم بسیار قدرتمندی است و تا جایی که من می‌دانم ما کارمان را درست انجام دادیم. هر کسی می‌تواند هر طور که فکر می‌کند مناسب است، رفتار کند. کاری را که برای بارسلونا بهترین باشد، انجام می‌دهم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: کمبود تمرکز می‌توانست شانس ما را برای قهرمانی به خطر بیندازد. همیشه به قراردادم احترام گذاشته‌ام. باید به تلاشم ادامه دهم تا کاری را که بارسلونا از من خواسته انجام دهم و آن هم کسب قهرمانی است. نگران فصل بعد نیستم. روی حرفم می‌ایستم و به قراردادم پایبند هستم.

وی اضافه کرد: تردیدی ندارم که اتلتیکو در همه مسابقات مدعی است. آنها در میان دو یا سه باشگاه برتر اروپا حضور دارند. اتلتیکو تیمی نیست که نخواهید جلوی خودتان ببینید.

امیرپارسا بازدید : 52 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا امروز اظهار داشت که هرگز در مورد بازیکنان تیمش شک و تردید نداشته، بازیکنانی که در مقاطعی از فصل غیر قابل پیش بینی عمل کرده اند اما بعد از شکست دادن رئال مادرید با نتیجه 4 - 3 نشان دادند که "در دنیا بهترین هستند".


بارتومئو به AFP گفت: "برای بارسا نتیجه چیزی را تغییر نمی دهد چرا که ما همیشه اعتماد زیادی به بازیکنانمان داشته ایم. شخصاً در چند هفته اخیر این را می گفتم و شب گذشته بازیکنان نشان دادند که بهترین بازیکنان دنیا هستند. آنها خوب بازی کردند و عملکرد کاملی داشتند.

بارسا نیوز


حالا ما تنها 1 امتیاز از صدرنشینان فاصله داریم. در 9 بازی باقی مانده تمام تلاشمان را خواهیم کرد و امیدواریم تا بتوانیم از دو صدر نشین جدول عبور کنیم."

امیرپارسا بازدید : 53 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (1)
نزدیک به 7 سال پس از هت تریک به یاد ماندنی در لئو مسی در کلاسیکو در ورزشگاه نیوکمپ، این بازیکن موفق به تکرار این شاهکار در ورزشگاه برنابئو و یا به قول بارسلونایی ها، برنالئو شد.


ستاره آرژانتینی بارسا با درخشش در دیدار شب گذشته، تبدیل به اولین بازیکنی شد که موفق شده دو بار برابر رئال مادرید هت تریک کند و همچنین در کنار عبور از رکورد دی استفانو و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ کلاسیکو، اولین بازیکن تاریخ شد

بارسا نیوز

 
که توانسته در ورزشگاه خانگی رئال مادرید در برابر این تیم هت تریک کند. ظاهرا هر هت تریک در کلاسیکو به معنای بوسه مسی بر لوگوی باشگاه بارسلوناست. طرفداران این باشگاه برای بوسه بعدی چقدر باید منتظر بمانند؟

امیرپارسا بازدید : 55 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
مدافع بارسلونا معتقد است که خطایی که بر روی رونالدو اتفاق افتاد پنالتی نبود.

جرارد پیکه پس از پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو اظهار داشت: می‌دانستیم که این مسابقه بسیار مهم خواهد بود. شانس ما برای قهرمانی در لالیگا به نتیجه این دیدار بستگی داشت و نتیجه فوق‌العاده‌ای رقم خورد. مطمئنم که هواداران از این نتیجه خیلی راضی هستند. 

بارسا نیوز

وی ادامه داد: اسپانیا کشوری است که در پایان چنین نمایشی که هر دو تیم عملکردی عالی دارند، مردم بازی را فراموش کرده و درباره داوری حرف می‌زنند. این در دنیای فوتبال و ورزش بسیار ناعادلانه است زیرا من فکر می‌کنم مردم خیلی از این مسابقه لذت بردند.

 

مدافع بارسلونا خاطرنشان کرد: خطا روی رونالدو پنالتی نبود بلکه یک ضربه ایستگاهی داشت. داور مجبور بود تصمیمات زیادی بگیرد اما این بر روی نتیجه تأثیری نگذاشت. همیشه گفته‌ایم که به خودمان باور داریم. به نظر می‌رسد شروع دوباره پس از این مسابقه کار ساده‌ای باشد. نمی‌توانم مردمی که به این تیم تردید دارند را بفهمم. بارسا توانایی‌ها و بازیکنان فوق‌العاده زیادی دارد.

وی اضافه کرد: بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم؛ مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و موقعیت خلق کردیم بنابراین مستحق پیروزی بودیم.

 

امیرپارسا بازدید : 66 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
گزارشگر ال کلاسیکو با مقایسه این بازی بزرگ و دربی تهران به یک نکته جالب اشاره کرد.


شب گذشته دیدار سنتی و حساس ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد که با برتری 4 بر 3 بارسا خاتمه یافت. عادل فردوسی پور که گزارش این بازی را برعهده داشت در ابتدای گزارش خود به نکته جالبی اشاره کرد؛ از آخرین باری که ال کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو با تساوی بدون گل خاتمه یافت، 27 سال می گذرد.

بارسا نیوز


وی در ادامه این نکته جالب را به دربی تهران ربط دارد که در سال های اخیر با تساوی بدون گل خاتمه یافته است و تاکید کرد دربی تهران این پتانسیل را دارد که تا 27 سال با همین نتیجه تمام شود!

امیرپارسا بازدید : 54 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی با ابراز رضایت از نتیجه به دست آمده اذعان کرد که یارانش در بارسلونا از حالا باید به فکر بازی های آینده باشند.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا که با یک پاس گل و هتریک خود در جریان پیروزی 4 - 3 بارسلونا برابر رئال مادرید تبدیل به بهترین گلزن و پاسور تاریخ این مسابقه شد. 

بارسا نیوز

در صحبت هایی پس از بازی اذعان کرد که یارانش در بارسلونا از حالا باید به فکر دیدار های پیش رو باشند."پیروزی حیاتی برای ما بود. آن هم در یک بازی فوق العاده، هم برای ما و هم برای تماشاگران.

 اما نباید در اینجا متوقف شویم بلکه باید آنچه که اتفاق افتاد را فراموش کنیم و به فکر مسابقه های آینده باشیم."

"مهم ترین اتفاق در این  مسابقه پیروزی تیم بود و رکورد های فردی اهمیت زیادی ندارد. شما باید بر روی عملکرد درخشان کل تیم تمرکز کنید. ما حالا به صدر جدول نزدیک تر شده ایم و باید با تعهد و جدیت بالا در هر بازی به مصاف حریفان برویم تا اشتباهاتی را که در طول این فصل انجام دادیم، دیگر تکرار نشود."

امیرپارسا بازدید : 49 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
هافبک بارسلونا معتقد است تصمیمات داوری در اعلام سه پنالتی در ال‌کلاسیکو صحیح بوده است.


ژاوی هرناندس بر این باور است که کریستیانو رونالدو در انتقاد از داور مسابقه اشتباه کرده است. 

بارسا نیوز


اوندیانو ماینکو در پیروزی 4 بر 3 بارسلونا مقابل رئال مادرید سه پنالتی گرفت و سرخیو راموس را از بازی اخراج کرد. رونالدو به شدت به انتقاد از داور مسابقه پرداخت و اعلام کرد که داور می‌خواست بارسا در کورس قهرمانی باقی بماند.ژاوی به دفاع از عملکرد داور مسابقه پرداخت و هر سه پنالتی مسابقه را صحیح دانست.

وی اظهار داشت: کریستیانو اشتباه می‌کند و انتقاد وی شدید است. بارسا تیم برتر بود. ما بهتر از رئال بازی کردیم و این در نتیجه مشخص است. تا جایی که من می‌دانم هر سه پنالتی صحیح بود حتی پنالتی دنی آلوز بر روی کریستیانو از جایی که من می‌دیدم، درست بود.

وی ادامه داد: اتلتیکو صدرنشین و تیم جنگنده‌ای است. از حالا هیچ تیمی مدعی اصلی قهرمانی نیست. سه تیم هستند که برای قهرمانی می‌جنگند.

هافبک بارسلونا خاطرنشان کرد: بازیکنان در آرامش هستند. می‌فهمیم که رسانه‌ها چگونه کار می‌کنند. در وایادولید شکست خوردیم و انتقادهای زیادی از تیم ما شد اما امروز برنده شدیم و دوباره تیم خوبی هستیم.

امیرپارسا بازدید : 60 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
سرجیو راموس مدافع تیم فوتبال رئال مادرید در صحبت هایی به انتقاد از تصمیمات املیانو ماینکو داور دیدار ال کلاسیکو پرداخت.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، سرجیو راموس مدافع و کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید که با دریافت 19امین کارت قرمزش با پیراهن رئال مادرید، زمینه ساز شکست این تیم در دیدار برابر بارسلونا شد. در صحبت هایی به انتقاد از عملکرد املیانو ماینکو داور این مسابقه پرداخت.

بارسا نیوز

"چه بگویم. صحبت کردن درباره اتفاقات مسابقه دیگر دردی را دوا نمی کند. همگان دیدند که در آن صحنه چه اتفاقی افتاد. من حتی نیمار را لمس هم نکردم. ما می توانستیم در این مسابقه به همه چیز برسیم اما در نهایت به هیچ چیز نرسیدیم." 

"چیز هایی وحود دارد که نمی شود بر علیه اش مبارزه کرد. من باز هم می گویم که در آن صحنه من از حرکت ایستادم زیرا تساوی 3 -3 را به پنالتی - اخراج ترجیح می دادم اما خب داور تصمیمش را گرفت. تنها از این خوشحالم که حداقل تا پایان فصل، دیگر ماینکو را نخواهم دید."
امیرپارسا بازدید : 61 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
رکورد جدید برای شاه رکوردها

لیونل مسی همچنان به شکستن رکوردها ادامه می دهد. ال کلاسیکوی یکشنبه شب هم برای او تفاوتی نداشت، و با هت تریک در برنابئو، شمار گلهای خود در تاریخ ال کلاسیکو ها را به عدد 21 رساند.

بارسا نیوز

بازیکن آرژانتینی بعد از 26 مسابقه، از آلفردو دی استفانو که 18 گل در 30 مسابقه میان رئال مادرید و بارسلونا به ثمر رسانده بود، عبور کرد. سومین گلزن برتر تاریخ ال کلاسیکو ها رائول گونزالس با 15 گل است؛ کسی که یک گل بیشتر از فرانسیسکو خنتو (14) به ثمر رسانده است.

در عین حال، هت تریک لیونل مسی به این معنی بود که او در لیست برترین گلزنان تاریخ لالیگا نیز با 235 گل از هوگو سانچز پیشی گرفت و به رکورد 251 گل تلمو زارا نزدیک تر شد.

 

امیرپارسا بازدید : 68 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
    تاتا مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش در ال کلاسیکو در صحبت هایی اذعان کرد که شاگردانش نمایش درخشانی را از خود بر جای گذاشته اند.

به گزارش AS، پس از پیروزی 4 - 3 بارسلونا برابر رئال مادرید، تاتا مارتینو سرمربی آبی اناری ها با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

 

جنجال های داوری: "فکر می کنم که پنالتی - اخراج راموس بر روی نیمار واضح و غیر قابل بحث بود. اما در مورد دو پنالتی دیگر هر دو تیم نمی توانم اظهار نظر کنم، زیرا از صحنه ها خیلی دور بودم." 


اولین کار شخصی پس از مسابقه:  "کار خاصی نمی کنم به حز تقسیم کردن شادی این پیروزی با بازیکنانم. زیرا این بازیکنان بودند که با نمایش شخصیت و قدرت بالایشان این پیروزی را به دست آورند. با این حال باید بگویم که این موفقیت برای من همه چیز نیست و پس از این پیروزی احساس موفقیت کامل را ندارم."

ادامه رقابت های لالیگا:  "من برای مدت زمان طولانی است که هر وقت این سوال را از من می پرسید به شما می گویم که اتلتیکو مادرید را نباید فراموش کنید. لیگ درحال حاضر سه مدعی دارد که هر کدام دست از مبارزه بکشد، قهرمانی را از دست خواهد داد. پیروزی امشب به ما کمک بزرگی کرد تا لیگ را با جدیت و انگیزه بیشتری نسبت به قبل دنبال کنیم."

رئال مادرید: " آن ها تیمی متشکل از بهترین های فوتبال جهان هستند که از نوامبر سال گذشته و دقیقا پس از زمانی که شما باید عملکرد یک مربی تازه وارد را قضاوت کنید، فوق العاده کار کرده اند. آنها تیم بی اندازه منسجمی هستند که همواره این تصویر را به شما می دهند که امکان ندارد، بتوانید برابر شان کنترل بازی را در دست بگیرید و پیروز شوید و به خاطر همین دلایل است که پیروزی امشب ما از اهمیت بیش اندازه ای برخوردار شده است."

عدم ثبات بارسلونا در این فصل:  "چه بگویم، دلایل زیادی برای ناکامی های این فصل ما برابر وایادولید یا سوسیداد وجود دارد اما از طرف دیگر حقیقتی که وجود دارد این است که ما امشب در شرایطی که می دانستیم در صورت شکست لیگ برای ما به پایان خواهد رسید، بار دیگر نمایش درخشانی را از خود به جای گذاشتیم."

درخشش آنخل دی ماریا: "ما می داسنتیم که دی ماریا می توان خطر های جدی را برای ما به وجود بیاورد. ما بر روی حرکات او به طور کامل کار کرده بودیم و برای همین از بوسکتس خواسته بودم که به هنگام حرکات او از سمت راست، به مرکز دفاع بیاید تا جلوی قدرت سرزنی مهاجمان رئال علی الخصوص رونالدو را بگیریم. اما گاهی هر چه تلاش کنید، نمی توانید جلوی درخشش ستارگان بزرگ را بگیرید و امشب در نهایت او دو پاس فوق العاده فرستاد و کار را را برای ما دشوار ساخت."

سه امتیاز مسابقه و کنترل بازی: "به نظر رسید که پس از گل تساوی 3-3 ما و آمدن الکسیس سانچز و بازی کردن ما با 3 مهاجم در 15 دقیقه پایانی، رئالی ها نتوانستد به خوبی قبل واکنش نشان دهند. ما می دانستیم که تساوی بیشتر به سود مادریدی ها است و برای همین در دقایق آخر با 3 مهاجم بازی کردیم و خوشجالم که توانستیم در پایان به نتیجه دلخواه مان برسیم."

نیمار: "شما در 21 سالگی نمی توانید در هر مسابقه بهترین عملکرد خود را نشان دهید. او با فشار بالایی کارش را دنبال می کند و خوشحالم که در آخر توانست تاثیر خودش را بر موفقیت ما در این مسابقه بگذارد."

 

لیونل مسی:  "او امشب به خوبی با همکاری با اینیستا، ژاوی و بوسکتس توانست تا مرکز زمین را در اختیار بگیرد. کلامی برای توصیف آن چه در زمین انجام می دهد ندارم. او در هربازی رکورد جدیدی را از خود بر جای می گذارد و امیدوارم که این بار توپ بازی امشب را به من هدیه دهد!"

امیرپارسا بازدید : 53 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)
رئال مادرید ( 3 ) : بنزما ( در دقیقه 19 )  ... بنزما ( دقیقه 23 ) ... رونالدو ( دقیقه 54 )
بارسلونا ( 4 ) : اینیستا ( در دقیقه 6 ) ... مسی ; سه گل ( دقایق 41 , 64 , 83) 
 
کارت زرد : دی ماریا , په په , فابرگاس , بوسکتس , رونالدو , آلونسو , مودریچ
کارت قرمز : راموس

 

بارسا نیوز

آپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپ 

امیرپارسا بازدید : 45 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
تمرین دیروز پرسپولیس پر از سوژه بود. بازیکنان ابتدا با هم روبوسی کردند و نوروز را به هم تبریک گفتند. سپس حقیقی و صادقیان با هم آشتی کردند که به گفته حاضرین این آشتی کنان چندان هم دوستانه نبوده و بیشتر زوری بود.


پس از این مراسم‌ها بازیکنان به دو گروه تبدیل شدند و با هم فوتبال بازی کردند که کری خوانی بازیکنان طرفدار رئال و بارسا در این بین بسیار دیدنی بود.

بارسا نیوز
در این میان صادقیان که از طرفداران پروپاقرص رئال است برای بارسایی ها و نتایج اخیرشان حسابی کری خواند و آنها را سوژه کرد.
امیرپارسا بازدید : 53 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
عادل فردوسی‌پور گزارشگر نبرد غول‌های اسپانیایی خواهد بود.


امشب یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل اروپا بین رئال مادرید و بارسلونا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بارسا نیوز


رقابتی که علاوه بر حساسیت‌های همیشگی، نقشی مهم در تعیین قهرمان لالیگا نیز خواهد داشت این بازی 30 دقیقه بامداد از طریق شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.  

 

عادل فردوسی‌پور گزارشگر نبرد غول‌های اسپانیایی خواهد بود.

امیرپارسا بازدید : 153 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
مهم‌ترین بازی نیم فصل دوم لالیگا در فصل جاری بامداد فردا (دوشنبه) در حالی در خانه رئال مادرید برگزار می‌شود که این تیم با امید افزایش فاصله‌اش با بارسلونا به 7 امتیاز از کاتالان‌ها پذیرایی می‌کند.


رئال مادرید که روز جمعه گذشته در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بورسیا دورتموند خورد در حال حاضر با 4 امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا است.

بارسا نیوز

در پی این است که با فتح یکصدوشصت‌وهشتمین ال‌کلاسیکوی تاریخ لالیگا امشب شانس خود را برای خارج کردن جام قهرمانی از چنگ آبی‌ و اناری‌پوشان افزایش دهد.

بازی 2 غول سنتی فوتبال اسپانیا نکات جالب توجه دیگری هم دارد که در زیر به بخشی از آنها اشاره می‌شود:
 
* بارسلونا در این فصل با 81 گل زده قوی‌ترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد. رئال مادرید با 77 گل زده دومین خط حمله قدرتمند لالیگا را در اختیار دارد. از نظر دفاعی هم عملکرد بارسایی‌ها از کهکشانی‌ها بهتر بوده است. بارسلونا با دریافت 22 گل خورده، دومین خط دفاع قوی لالیگا را دارد و این در حالی است که رئال مادرید با 4 گل خورده بیشتر دارنده سومین خط دفاعی قدرتمند لیگ محسوب می‌شود.
 
* تقریبا نیمی از گل‌های زده بارسلونا در این فصل (19 گل) در نیمه اول مسابقات این تیم به ثمر رسیده و این در حالی است که بیش از یک چهارم گل‌های رئال مادرید (20 گل) در 15 دقیقه پایانی زده شده است.
 
* ال کلاسیکوی پیش رو، 2 بازیکنی را که بیشترین تعداد پاس گل را در این فصل داشته‌اند یعنی سسک فابرگاس، هافبک بارسلونا با 12 پاس گل و گرث بیل، بال ولزی رئال مادرید با 11 پاس گل را برابر هم قرار می‌دهد.
 
* آخرین باری که رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی در این فصل شکست خورده در ال‌کلاسیکوی نیم فصل نخست در ورزشگاه نیوکمپ بود که با نتیجه 2 بر یک به سود کاتالان‌ها به پایان رسید.
 
* بارسلونا با 18 هزار و 502 پاس، بیشترین تعداد پاس را در این فصل لالیگا داشته که 88.6 درصد آن سالم بوده است. رئال مادرید از این حیث با 14 هزار و 921 پاس دوم است و 85.7 درصد آنها سالم بوده است.
 
* هم رئال مادرید (13 - 13) و هم بارسلونا (11 - 11) به ترتیب در نیمه‌های اول و دوم بازی‌های‌شان به یک اندازه گل خورده‌اند.
 
* نیمار، مهاجم برزیلی بارسلونا (61 بار) و کریستیانو رونالدو (49 بار) بیشتر از همه بازیکنان شاغل در لالیگا در این فصل هدف خطای بازیکنان حریف واقع شده‌اند.
 
* ژاوی هرناندس، هافبک بارسلونا با 2 هزار و 30 پاس که یک‌هزار و 584 پاس آن سالم بوده بیشترین تعداد پاس را در این فصل داشته است. در رئال مادرید لوکا مودریچ با یک‌هزار و 548 پاس که یک‌هزار و 60 پاس آن سالم بوده، بیشترین تعداد پاس را داشته است.
 
* اودیانو ماینکو، داور ال‌کلاسیکوی بامداد فردا در این فصل هنوز کارت قرمز را از جیب خود خارج نکرده است.
 
* در 167 ال‌کلاسیکویی که تاکنون در لالیگا برگزار شده، هر بازی به طور میانگین 3.19 گل داشته است.
 
* از 27 سال پیش تاکنون سابقه نداشته که ال‌کلاسیکوی برگزار شده در سانتیاگو برنابئو بدون گل به پایان برسد.
 
تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید 30 دقیقه بامداد دوشنبه 4 فروردین با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد.

امیرپارسا بازدید : 113 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

هافبک بارسلونا معتقد است که رئال مادرید با وجود بازیکن ولزی‌اش قدرتمندتر خواهد شد.


سسک فابرگاس تأکید کرد که بارسا شیوه بازی‌اش را در دیدار امشب مقابل رئال مادرید تغییر نمی‌دهد و تأیید کرد که بارسلونا تیم بسیار قدرتمندی است.

بارسا نیوز


وی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید اظهار داشت: رئال با وجود گرت بیل قدرتمندتر است.

وی در شوتزنی، گل زدن و قدرت هجومی کمک زیادی به تیم می‌کند و قطعا خرید خوبی برای این تیم بود. ما می‌دانیم چگونه مقابل آلونسو، بیل، بنزما و رونالدو بازی کنیم.

وی ادامه داد: هیچ چیز جدیدی وجود ندارد و ما همدیگر را به خوبی می‌شناسیم. تیم‌مان را تغییر نخواهیم داد اما باید شجاع باشیم تا تیمی را ببینیم که حمله می‌کند و مالکیت توپ را در اختیار دارد.

بازیکن بارسلونا خاطرنشان کرد: تاتا مربی بسیار خوبی است و توانایی مدیریت فشار را دارد. او از لیگ آرژانتین به اینجا آمده که فشار بسیار زیادی روی مربیان و بازیکنان وجود دارد. او هرگز حیرت‌زده نخواهد شد.

وی اضافه کرد: مسی مثل همیشه است. او بسیار باهوش، توانمند و از لحاظ بدنی قدرتمند است.

فابرگاس در واکنش به اظهارات اخیر گواردیولا که گفته بود در آخرین فصل حضورش در بارسا نمی‌توانست به بازیکنان این تیم انگیزه بدهد، گفت: ما همیشه می‌خواستیم برنده شویم. من این جمله را نشنیدم. تنها می‌توانم بگویم که این بازیکنان همیشه انگیزه داشته‌اند. از طرف دیگر رسیدن به 100 امتیاز در این فصل غیرممکن است. بدون انگیزه، رسیدن به این موفقیت امکان ندارد. اکنون هنوز در سه رقابتی که در آن حضور داریم (لیگ قهرمانان، لالیگا و کوپا‌دل‌ری) شانس داریم.

امیرپارسا بازدید : 69 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
سرمربی بارسلونا معتقد است دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید آخرین فرصت برای جبران اختلاف با صدرنشین است.

جراردو تاتا مارتینو پیش از دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا اظهار داشت: باید عالی بازی کنیم؛ مالکیت توپ را در دست داشته باشیم؛ عالی بازی کنیم و توپ را از دست ندهیم که به ضدحملات رئال مادرید منجر شود.

بارسا نیوز
نباید موقعیت تک به تک را برای گرت بیل یا کریستیانو رونالدو فراهم کنیم. این آخرین فرصت ما است. 9 بازی باقی خواهد ماند و جبران یک امتیاز با جبران هفت امتیاز یکی نخواهد بود. 


تیم‌های بزرگ خیلی دچار لغزش نمی‌شوند. تساوی نتیجه خوبی نیست؛ ما باید برنده شویم.وی ادامه داد: نیمار مقابل منچسترسیتی بسیار عالی بازی کرد باید تأکید کنم که نیمار در کنار مسی، رونالدو و دو بازیکن دیگر یکی از پنج بازیکن برتر دنیا است. به یک مسابقه، 45 دقیقه یا 10 دقیقه نیاز ندارم تا تمام توانایی‌های او را به شما نشان دهم. نمی‌خواهم نیمار احساس کند که فقط یک بازیکن دیگر است؛ چون اینگونه نیست.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: فینال کوپا‌دل‌ری یک مسابقه کاملا متفاوت خواهد بود. در لیگ قهرمانان مقابل یکی از سه تیم برتر اروپا در حال حاضر به میدان می‌رویم. ادامه فصل هیجان‌انگیز خواهد بود و نقطه حساس فصل از همه خاص‌تر است.

وی اضافه کرد: بیشتر از اینکه به عملکردمان در مقابل وایادولید فکر کنیم، به بازی‌مان در منچستر می‌اندیشیم. جایگاه ما در لیگ به این معنا است که باید این فاصله را از بین ببریم. اگر اول گل بزنیم با خونسردی بیشتری به بازی ادامه می‌دهیم. مهم است که این کار را انجام دهیم.

مارتینو گفت: پس از بازی با وایادولید چهره تیم را تغییر دادیم و مسی در رأس قرار گرفت. واقعا امیدوار و خوش‌بین هستیم که امشب به پیروزی برسیم. تمام تلاش‌مان را برای از بین بردن این فاصله انجام خواهیم داد. در همه بازی‌های مهم، مسی همیشه خودش را نشان می‌دهد. بگذارید امیدواریم باشیم که او در این مسابقه می‌درخشد.
وی تأکید کرد: مادرید با ثبات بسیار زیادی بازی می‌کند اما ما نه و این باعث شد که از صدرنشینی دور شویم.

امیرپارسا بازدید : 66 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که می‌خواهد این بار با رئال مادرید بارسلونا را شکست دهد.


کارلو آنچلوتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل بارسلونا در رقابت‌های لالیگا اظهار داشت: حال بنزما خوب است. تمام بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند. بنزما به خوبی بهبود یافته است.

بارسا نیوز


کمی با ایسکو مشکل داشتیم که علایم سرماخوردگی داشت اما حالش خوب شد. همه برای بازی امشب آماده هستند.

 

وی ادامه داد: ال‌کلاسیکو همیشه بازی مهمی بوده است و همیشه همان فشار بر روی تیم‌ها وجود دارد. روی ما هم به اندازه فشاری که بر روی بارسلونا وجود دارد، فشار هست.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: ایده ما این است که در این مسابقه تمام توانایی‌های خود را به نمایش بگذاریم. کاملا برای این مسابقه آماده هستیم و می‌خواهیم کاری را که در مسابقات قبلی انجام دادیم، تکرار کنیم. در هر دو تیم بازیکنانی وجود دارند که می‌توانند نتیجه مسابقه را تغییر بدهند اما تیمی که بهتر بازی کند، برنده می‌شود.

وی اضافه کرد: به تساوی فکر نمی‌کنیم زیرا از مزیت بازی در خانه برخورداریم. می‌خواهیم هر کاری که می‌توانیم برای رسیدن به پیروزی انجام دهیم. فراموش کرده بودم که آخرین بار سال 2004 بود که با میلان بارسا را شکست داده بودم، این بار نوبت من است که آنها را شکست دهم. بازیکنانی داریم که مقابل بارسلونا به پیروزی رسیده‌اند و امیدوارم که آنها به من برای شکستن این رکورد کمک کنند.

امیرپارسا بازدید : 55 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


بارسلونا که باید روز یک شنبه به مصاف رقیب دیرینه خود، رئال مادرید برود امید زیادی برای پیروزی دارد و سه ستاره پیشین بارسا نیز عقیده دارند که شکست به معنای از دست دادن همه چیز و پیروزی می تواند حکم قهرمانی بارسا باشد.

بارسا نیوز
آلن سیمونسن، آندونی گویکوئکسا و کارلس رکساچ، همه بر این باور هستند که بارسا باید در بازی روز یکشنبه در سانتیاگو برنابئو برابر رئال باید دست پر بیاید و به پیروزی برسد. تاتا مارتینو نیز در پی اظهارات سیمونسن اعلام کرد:


«پیروزی در این بازی هم برای باشگاه و هم برای بازیکنان مهم است و شاید بتوان گفت که این بازی تا حد زیادی تعیین کننده قهرمان لیگ است».

این بازی در بین ده بازی پایانی بارسا در لیگ این فصل قرار دارد و بارسلونا با پیروزی در این مسابقه می تواند امیدهای خود را برای قهرمانی در لیگ زنده و پایدار نگاه دارد. رکساچ و گویکوئکسا نیز عقیده دارند که پیروزی در این مسابقه بسیار تاثیر گذار است: «شکست فاصله امتیازی ما با آنها را بسیار زیاد خواهد کرد و عملاً با مغلوب شدن باید از قهرمانی نا امید شد». در حالیکه رکساچ نیز عقده داشت: «داستان این بازی کاملاً با سایر بازی ها متفاوت است و بارسا باید برای برد به میدان برود».
امیرپارسا بازدید : 51 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)
هافبک با تجربه بارسلونا گفت: با مالکیت توپ بر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو غلبه می‌کنیم.

آندرس اینیستا یک روز قبل از انجام دربی سنتی تیمش با رئال مادرید معروف به ال‌کلاسیکو اظهار داشت: هر چند عزم بسیار زیادی برای کسب هر سه امتیاز بازی با رئال داریم که در کورس قهرمانی باقی بمانیم، اما تاکتیک بارسلونا نسبت به گذشته مقابل حریف سنتی تغییری نخواهد کرد.


بارسا نیوز
وی ادامه داد: می‌گویم مالکیت توپ و بازهم تکرار می‌کنم مالکیت توپ. با تملک توپ برنده بازی با مادریدی‌ها خواهیم شد.
این پیکار تماشایی یکشنبه شب ساعت 00 : 30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز خواهد شد.

امیرپارسا بازدید : 62 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)
تقریبا همه روزنامه های امروز اسپانیا تیتر اصلی شان را به قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان و قرار گرفتن بارسا و رئال مقابل اتلتیکو و دورتموند اختصاص دادند.

این میان تنها نشریه مارکا ترجیح داد این موضوع را به عنوان تیتر دو انتخاب کند و تیتر اصلی اش را به ال کلاسیکوی پیش رو اختصاص داده است. 
بارسا نیوز
قلب در مقابل مغز، تیتر اصلی مارکاست که به دیدار پیش روی رئال و بارسا اشاره دارد.
بارسا نیوز
نشریه آ.اس تیتر اصلی اش را به دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اختصاص داده و تیتر زده:" بمباران و شکلات!"
بارسا نیوز
"مادرید، کلید" تیتر اصلی ال موندو است که به دیدارهای حساس بارسا مقابل رئال و اتلتیکو در لالیگا و چمپیونزلیگ اشاره دارد. این نشریه معتقد است موفقیت در این دیدارها، کلید موفقیت بارسا در این فصل است.

Portada de Sport (España)
نشریه اسپورت هم با انتشار قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، از والدس به عنوان کلید موفقیت بارسا نام برده است.
بارسا نیوز
نشریه کاتالانی ال نوئوِه هم معتقد است قرار گرفتن مقابل اتلتیکو، کم خطرترین قرعه ای بود که بارسا می توانست با آن روبرو شود.
امیرپارسا بازدید : 52 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

1100 مسئول پلیس ، نماینده هلال احمر ، پلیس اسب وار قرار است كه امنیت الكلاسیكوی یكشنبه میان رئال و بارسا را تامین كنند.

http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2014/03/21/primera/1395424724_493086_1395424826_noticia_grande.jpg

به گفته افه ، 1100 نفر برای تامین امنیت این بازی انتخاب شده اند . این بازی بامداد دوشنبه برگزار خواهد شد .

 

امیرپارسا بازدید : 70 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)
ساعت پخش بازی دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در کشورهای مختلف روی سایت آبی اناری‌های اسپانیا قرار گرفت. 

هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه رئال مادرید از ساعت 23 و 30 دقیقه در سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود.


بارسا نیوز
سایت باشگاه بارسلونا با توجه به اهمیت و حساسیت این بازی زمان پخش دیدار ال‌کلاسیکو در شبکه‌های مختلف کشورهای جهان را اعلام کرد. 

طبق بررسی انجام شده میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان این دیدار را از شبکه‌های مختلف تلویزیونی تماشا می‌کنند؛ دیداری معروف به ال‌کلاسیکو که جدال رئالی‌ها و بارسلونایی‌ها است فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

زمان پخش ال‌کلاسیکو در کشورهای مختلف که در سایت باشگاه بارسلونا آمده، به شرح زیر است:

آمریکا ساعت 4 بعدازظهر

برزیل ساعت 5 بعدازظهر

آرژانتین ساعت 2 ظهر

چین ساعت 4 صبح

انگلیس ساعت 8 شب

فرانسه ساعت 9 شب

آلمان ساعت 9 شب

اسپانیا ساعت 9 شب

هند ساعت 1:30 بامداد

اندونزی ساعت 3 بامداد

ژاپن ساعت 5 بامداد

امارات ساعت 12 ظهر

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 11,487
  • بازدید کلی : 41,664