loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 42 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
 مسی: من همیشه در مقابل تو گل می زنم. باید خوشحال باشی که به خاطر لحظات گلزنی من تو در عکس های بعد از مسابقه دیده می شوی 


یکی از جالب ترین اتفاقات ال کلاسیکوی اخیر، گفتگوی درگوشی لئو مسی و په په بود. معلوم نبود این دو بازیکن که رابطه خوبی با یکدیگر ندارند، آیا صرفا مشغول گفتگو بودند .

بارسا نیوز


 روزنامه اسپورت کاتالونیا که ظاهرا به سیستم لب خوانی از روی دست(!) مجهز شده، متن زیر را در توصیف گفتگوی این دو نوشته است. متنی که به احتمال زیاد حاصل تخیل قوی نویسنده اسپورت بوده و به احتمال کم می تواند درست باشد. 
په په: تو همیشه در مقابل من بد بازی می کنی.  مسی: من همیشه در مقابل تو گل می زنم. باید خوشحال باشی که به خاطر لحظات گلزنی من ; تو در عکس های بعد از مسابقه دیده می شوی! 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 1,259
  • بازدید سال : 12,535
  • بازدید کلی : 42,712