loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 54 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
سایت فدراسیون جهان فوتبال فیفا به گفتگوی مفصلی یورگن کلوپ سرمربی موفق بورسیا دورتموند پرداخت. 


شما در لیست‌ نهایی برترین مربیان که شامل الکسن فرگوسن و یاپ‌هانیکس بود قرار گرفتند نظرتان در این رابطه با همکارتان چیست هر دوی آن‌ها عالی هستند و من آن‌ها را تحسین می‌کنم، ‌در مورد فرگوسن باید بگویم از آنجایی که من یادم هست

بارسا نیوز


فرگوسن در یونایتد بوده و به خوبی این تیم را هدایت کرده، اما در سوی دیگر پاپ هانیکس مربی فوق العاده‌ایی است که من واقعا از این که او این جایزه را برد خوشحالم آیا شما فکر می‌کنید می‌توانید چیزی از آن‌ها یاد بگیرید؟ بسیار از مربیان جوان امیدوار هستند که از طریق نگاه کردن یاد بگیرند، اما من بیشتر به آن‌ها می‌گویم تا جایی که می‌شود کمترین کپی را انجام دهید. 

 من هیچ وقت به کسی نمی‌گویم چه کاری انجام دهد یا ندهد من فقط می‌گویم باید مانند یک مربی پرورش یابد و کمترین تقلید را از کسی داشته باشد. 
 خود را به عنوان یک مربی قوی و تا اندازه احساساتی چه طور توصیف می‌کنید؟ 
من یک تیم نابغه با بازیکنان فوق العاده دارم، من همیشه خودم تصمیم می‌گیریم به بازیکنان نگاه می‌کنم و می‌بینم چه تصمیمی برای آن‌ها بهتر است. 
 نقطه عطف مربی‌گریتان در این سال‌ها چه بوده است بازی فینال DFB مقابل بایرن مونیخ و فینال شب قهرمانان اروپا، هر چند که نتیجه نگرفتیم، اما فراغ از همه آن‌ها رسیدن به این مرحله برایم مهم بود و در نهایت در سال 2004 با ما نیز به پیروزی رسیدیم.  
 اگر بخواهید یک بازیکن را انتخاب کنید که ویژگی گرفتن توپ طلا را داشته باشد، چه کسی خواهد بود؟ 
 لیونل مسی- عاشق  بازی او هستم، و از شکل بازی فرانک ریبری خوشم می‌آید، رونالدو هم دوست دارم اما اگر به انتخاب من باشد مسی را برمی‌دارم و انتخاب می‌کنم. 
 چرا یوگرمن کلوپ یک مربی درست و واقعی برای دورتموند است 
به عنوان اصلی‌ترین فاکتور برای این باشگاه این است، چرا من برای این باشگاه خوب هستم و چرا در این باشگاه آنقدر طولانی کار می‌کنم؟ این چیز احساسی است هیچ چیز مهمتر از این نیست که من تا چه اندازه این باشگاه را دوست دارم.  
 وقتی که شما در این باشگاه هستید گویی در تعطیلات هستید  
تیم مورد علاقه‌تان در جام جهانی چیست؟ 
آلمان و برزیل  
برزیل در جام کنفدراسیون‌ها به خوبی ظاهر شد. 
 آیا می‌خواهید تیم ملی آلمان را هدایت کنید؟ 
هنوز نه  
 اما واضح است که پست بسیار جذابی می‌تواند باشد، من از زندگی کردن در آلمان بسیار خوشحالم، من فکر می‌کنم کشور بسیار خوبی است که مردم بسیار خوبی دارد.  

 اما هم اکنون آلمانی‌ها سرمربی فوق العاده‌ایی دارند و من تنها به دورتموند فکر می‌کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 1,263
  • بازدید سال : 12,539
  • بازدید کلی : 42,716