loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 100 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)
رئال مادرید ، زمانی که در عصر مورینیو بسر می برد ، به غیر از سال پایانی مربیگری مورینیو ، تا روز آخر در کورس قهرمانی بود .

در سال دوم حضور این مربی پرتغالی ، رئال با شکستن تمام رکورد ها بارسا را پشت سر گذاشت و قهرمان شد. 

بارسا نیوز

این روزها مورینیو در چلسی حضور دارد و تیمش با دو بازی بیشتر از سیتی صدرنشین جدول لیگ برتر انگلستان است. مورینیو در مصاحبه امروز خود با یورواسپورت می گوید : 
بازی دیشب رئال را دیدم بازی با بارسا را هم دیدم. اعتراف می کنم که از این دو باخت کمی شوکه شده ام. انتظار داشتم رئال با اختلاف ، صدرنشین جدول باقی بماند چون بارسا تا بدینجای فصل امتیازات زیادی را از دست داده. چیزی که در سه سال حضور من در مادرید اتفاق نیفتاده بود. وی ادامه داد ، نمی توان لیگ برتر انگلستان و لالیگا را باهم مقایسه کرد . در انگلستان 4 تیم شانس قهرمانی دارند و در اسپانیا امسال 3 تیم نزدیک به هم داریم. زمانی که من در اسپانیا بودم همه عادت کرده بودند که تنها دو تیم را در کورس قهرمانی ببینند اما امسال این شرایط تغییر کرده ! بنظر من اتلتیکو از لحاظ شخصیتی در درجه پایینتری از رئال و بارسلونا قرار دارد اما یک کار بی نظیر و عظیمی را انجام داده است.صدرنشین بودن با اختلاف یک امتیازی با بارسا و سه امتیاز با رئال ، پس از 31 هفته کار بسیار دشواری است. تاکید می کنم که این برای فوتبال اسپانیا اتفاق مثبتی است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 1,379
  • بازدید سال : 12,655
  • بازدید کلی : 42,832