loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 52 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
شکست تلخ در جنوب اسپانیا، تنها دغدغه نگران کننده این هفته رئال مادرید در لالیگا نبود. ماجرای اعتراض رونالدو به بیل در جریان مسابقه با سویا، بدجوری هواداران مادریدی را نگران کرد.


داستان از این قرار بود که در لحظات پایانی دیدار تیم های سویا و رئال مادرید، آبی پوشان مهمان در شرایطی که از حریف عقب افتاده بودند، در موقعیتی مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. 

بارسا نیوز


کریس رونالدو یشت توپ قرار گرفت اما گرت بیل به او نزدیک شد و از خواست تا ضربه آزاد را بزند. درخواست بیل با پاسخ مثبت کریس مواجه شد اما ضربه بازیکن ولزی با اختلاف از بالای دروازه بیرون رفت تا سی آر سون به شدت عصبانی شود.

دوربین های تلویزیون اسپانیا اعتراض کلامی شدید کریس به گرت را به خوبی ضبط کرده اند.

 

درست از اولین لحظات پیوستن بیل به رئال مادرید، شایعاتی مبنی بر مشکلات احتمالی او و رونالدو به عنوان دو پادشاه اقلیم رئال مادرید شنیده می شد و حالا ماجرای دیدار با سویا می تواند بار دیگر به این اظهارنظرها دامن بزند. 

امیرپارسا بازدید : 58 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
فصل 14-2013 برای ویکتور والدز از لحظه مصدومیتش در دیدار با سلتاویگو به پایان رسید . دروازه بان تیم فوتبال بارسلونا به سبب پارگی رباط حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود .


با توجه به تصمیم او برای جدایی از کاتالان ها در پایان فصل، این مصدومیت طولانی به آن معنی است که والدز را دیگر درون دروازه آبی اناری ها نخواهیم دید. 

بارسا نیوز


او که تمام دوران فوتبالش را در باشگاه بارسا سپری کرده، از مدت ها پیش ساز جدایی را کوک کرده و در پایان قراردادش با بارسا در تابستان آینده، به باشگاهی دیگر منتقل خواهد شد.

آسیب دیدگی ویکتور البته ممکن است توافق اولیه این بازیکن با باشگاه موناکو را با مشکلاتی روبرو کند. به همین جهت مسئولان باشگاه بارسلونا این پیشنهاد را به والدز داده اند که اگر باشگاهی خواهان جذب او نباشد، قرارداداش را به سرعت تمدید خواهند کرد. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این آسیب دیدگی سبب بقای والدز در نیوکمپ می شود؟

امیرپارسا بازدید : 59 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
دیگو پابلو سیمئونه، سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در آستانه دیدار تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در کنفرانس خبری شرکت کرده است.


سن مامس: "جای فوق العاده ای برای فوتبال بازی کردن است. ما با یک تیم عالی بازی خواهیم کرد. ما فصل خوبی را سپری می کنیم اما اتلتیک هم فصلی بسیار شبیه به ما داشته است. 

بارسا نیوز


آنها با مربی جدید امتیازات زیادی جمع کرده اند. درست است که سویا فشار را روی آنها حفظ کرده است، اما آنها رتبه خود را حفظ می کنند و بازیکنان بزرگی دارند. ما باید در بهترین فرم خود باشیم."


سیستم چرخشی در آستانه سفر به بارسلون: "باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. امروز اولین روزی است که همه ما به عنوان یک گروه تمرین کردیم. ظهر فردا تصمیم خواهیم گرفت که با چه ترکیبی وارد میدان شویم."

مصدومیت والدز: "صحبت کردن در مورد اینکه چه اتفاقی می توانست رخ دهد، برای من خوب نخواهد بود. من از والدز حمایت می کنم و برای او بهترین ها را آرزو می کنم. هنگامی که بازیکن بودم این اتفاق را تجربه کرده ام و آسان نیست. امیدوارم بتواند به خوبی ریکاوری کند و به زودی به میادین بازگردد. هر کس در اتلتیکو مادرید برای او آرزوی بهبودی و بهترین ها را می کند."

تکلیف قهرمانی در کمپ نو مشخص خواهد شد: "این صحبت کردن در مورد فرضیات خواهد بود. من به برنامه بازی ها نگاه نمی کنم چرا که مرا عصبی و دست پاچه می کند. ما با قدرت بازی به بازی پیش می رویم."

امیرپارسا بازدید : 68 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
رسانه های اسپانیایی اعلام کردند کریس رونالدو در طول چند بازی گذشته با وجود مصدومیت به میدان رفته است.


به نوشته روزنامه مارکا رونالدو از درد زانو ناشی از مصدومیت تاندون رنج می برد اما این مصدومیت او را از میادین دور نکرده و در چند بازی اخیر با وجود مصدومیت بازی کرده است.

بارسا نیوز


این مصدومیت به دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل شالکه بازمی گردد. رونالدو با وجود مصدومیت اصرار داشت بازی کند و در نهایت رئال با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید.اما با این وجود رونالدو هر روز فیزیوتراپی می‌کند و زانویش را باند پیچی کرده است. پزشکان رئال معتقدند این همان مصدومیت کهنه پایان فصل گذشته است.

روزنامه مارکا اعلام کرد رونالدو به دلیل فیزیوتراپی نتوانست در تمرینات قبل از دیدار ال کلاسیکو شرکت کند و به این دلیل در دیدار مقابل بارسا آماده نبود، همین اتفاق در دیدار وسط هفته مقابل سویا تکرار شد. با این وجود هنوز انتظار می‌رود رونالدو برای دیدار شنبه مقابل رایووایکانو باز هم به میدان برود.

امیرپارسا بازدید : 113 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
خراردو مارتینو مربی تیم فوتبال بارسلونا روز جمعه اعلام کرد رئال مادرید به رغم دو شکست متوالی و سقوط به رده سوم همچنان بخت قهرمانی دارد.


مارتینو تاکید کرد اتلتیکو مادرید، بارسا و رئال که رده های نخست لا لیگا را در اختیار دارند، برای قهرمانی باید تا دیدار آخر بجنگند.

بارسا نیوز


رئال که تا هفته قبل جایگاه مستحکمی در صدر جدول داشت یکشنبه در الکلاسیکو سه بر چهار از بارسا و روز چهارشنبه از سویا ( 2 - 1 ) شکست خورد.
اتلتیکو مادرید از این فرصت استفاده کرد با 73 امتیاز بالاتر از بارسا ( 72 امتیاز ) و رئال ( 70 امتیاز ) در صدر جدول قرار گرفت.

مارتینو در کنفرانسی خبری گفت:‌ « این نتایج سبب شد که رقابت بین سه تیم اول تا هفته پایانی ادامه داشته باشد. این سه تیم بخت برابری برای قهرمانی دارند .»

وی افزود: «‌ برای ما موضوع تازه این است که می توانیم سرنوشت مان را خودمان رقم بزنیم چون ما در هفته آخر به مصاف اتلتیکو مادرید خواهیم رفت. اتلتیکو و بارسا می توانند سرنوشت خود را رقم بزنند اما من نمی توانیم رئال مادرید را از رقابت برای قهرمانی حذف کنم .»

این مربی آرژانتینی دیدار عصر شنبه مقابل سویا در داربی بارسلون را دشوار توصیف کرد.

امیرپارسا بازدید : 57 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)
در اواسط هفته پیش رو بازی های دور رفت لیگ قهرمانان برگزار خواهند شد. سایت یوفا نگاهی اجمالی به آمار و ارقام بازی های این مرحله و رویارویی های قبلی تیم ها انداخته است.

منچستریونایتد - بایرن مونیخ

بایرن در آخرین رویارویی دو تیم در فصل 2010/11 در مجموع با تساوی 4-4 منچستر را حذف کرد. قبل از آن در فصل 2001/2 در مرحله 1/4 بایرن با پیروزی 1 - 0 در اولدترافورد و 2 - 1 در مونیخ منچستر را کنار زده بود.

http://parsiup.com/upload/urct_1949529_w2.jpg

بیاد ماندنی ترین بازی بین این دو تیم برای هوادارن یونایتد به فینال فصل 1998/99 برمی گردد، جایی که بایرن با گل دقیقه 6 ماریو باسلر جلو افتاد اما گل های شرینگهام و سولشیر در وقت های تلف شده بازی یکی از دراماتیک ترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زد.

بایرن تاکنون 4 بار به اولدترافورد آمده است که حاصل آن 1 برد 2 تساوی و 1 باخت بوده است. دو تساوی آن ها در دور گروهی 1998/99 (1 - 1) و دور دوم گروهی 2001/02 (0 - 0) بوده است.


بارسلونا - اتلتیکو مادرید

بارسا به دنبال رسیدن به هفتمین نیمه نهایی پیاپی خود است و برای این منظور باید به مصاف اتلتیکویی برود که آخرین بار سال 1997 در جمع 8 تیم برتر بوده است. با این اوصاف به نظر نمی رسد اتلیتکو برای رسیدن به اولین نیمه نهایی خود بعد از 1974 شانس زیادی داشته باشد، هر چند آن ها در کنار همشهری خود تنها تیم های بدون شکست امسال هستند.

بارسا تاکنون 105 بار میزبان اتلتیکو بوده است، در این بازی ها 60 برد، 26 تساوی و 19 باخت کسب کرده است. آخرین رویارویی دو تیم در نیوکمپ دسامبر 2012 بود، جایی که اتلتیکو با گل رادامل فالکائو جلو افتاد اما بارسا با گل های آدریانو، بوسکتس و دو گل مسی 4 - 1 برنده شد.


رئال مادرید - بروسیا دورتموند

دو تیم در فصل گذشته 4 بار به مصاف هم رفتند. دورتموند بازی رفت دور گروهی را در سیگنال ایدونا پارک 2 -1 برد. در آن بازی لواندوفسکی و اشملتسر برای دورتموند گلزنی کردند و رونالدو تک گل رئال را به ثمر رساند. در بازی برگشت دورتموند 2 بار از میزبان خود جلو افتاد اما گل دقایق پایانی اوزیل بازی را 2 - 2 مساوی کرد. در پایان رقابت های دور گروهی دورتموند با 3 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید تیم اول گروه شد.

در مرحله نیمه نهایی دو تیم دوباره به خوردند، در بازی رفت دورتموند با 4 گل لواندوفسکی در مقابل تک گل رونالدو 4 - 1 برنده شد. بازی برگشت با برتری 2 - 0 رئال خاتمه یافت اما این نتیجه برای صعود آن ها به فینال کافی نبود، بنزما (83) و راموس (88) گل های رئال را به ثمر رساندند.


پاری سن ژرمن - چلسی

ژوزه مورینیو در اولین بازی اروپایی خود با چلسی در فصل 2004/05  در پاریس 3 - 0 برنده شد. جان تری گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه دروگبا 2 بار دروازه پاریسی ها را گشود. بازی برگشت در استمفوردبریج 0 - 0 شد.

برد چلسی مقابل پاری سن ژرمن تنها برد آن ها در خاک فرانسه محسوب می شود. تیم پاریسی در 7 بازی که مقابل تیم های انگلسی انجام داده است 1 برد 1 تساوی و 3 باخت کسب کرده است. تنها برد آن ها در دور رفت جام یوفا فصل 196/97 رقم خورد، در بازی رفت 3 - 0 لیورپول را شکست دادند و در بازی برگشت 2 - 0 مغلوب این تیم شدند. در فینال آن سال پاری سن ژرمن 1 - 0 مغلوب بارسلونا شد. 

امیرپارسا بازدید : 54 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
پس از مصدومیت والدس و دوری 6 ماهه او از میادین . حال باید پینتو سنگربان بارسلونا باشد از این رو امروز تاتا مارتینو برخورد گرمی با او در تمرینات داشت.          تعداد تصاویر:2

 

Entrenamiento (28-03-2014)

Entrenamiento (28-03-2014)

امیرپارسا بازدید : 60 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

جوزپ ماریا بارمتئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت .

خوزه مانوئل پینتو : پینتو دارای قرارداد معتبر با باشگاه است که در سال جاری منقضی خواهد شد . در ماه آورین یا ماه می با او صحبت خواهیم کرد و تصمیم خواهیم گرفت که آیا قراردادش را تمدید کنیم یا نه . در حال حاظر تصمیمی نگرفته ایم .


بارسا نیوز


کارت زرد راموس و اعتراضات رونالدو : این یک ورزش است و هدف برنده شدن تیمی است که بهتر بازی میکند .

اتلتیکو مادرید : اتلتیکو رقیبی بزرگتر از رئال برای ماست . این تیم مربی خوبی دارد و در نقش تیمی سرسخت در این فصل حاضر شده است .


نیوکمپ : ما میخواهیم پروژه بازسازی نیوکمپ به اجرا در آید . این طرح یک پیش نویس برای هیئت مدیره ی باشگاه نیست . ما بهترین امکانات را در جهان برای این کار به خدمت خواهیم گرفت . حداکثر میزان هزینه ی این طرح 600 میلیون یورو خواهد بود .

امیرپارسا بازدید : 51 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

جوزپ ماریا بارمتئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت .

تلاش برای بی ثبات کردن بارسلونا : افرادی هستند که با استفاده از ایده ها و استراتژی های خود سعی در از بین بردن تمرکز ... دارد و گاهی نیز مشکلاتی به وجود می آوردند . من نمیخواهم فکر بدی کنم اما وزوز های زیادی در اطراف بارسلونا است . ( وزوز = پچ پج )


بارسا نیوز


لگد کردن صورت په په توسط بوسکتس : من فکر نمیکنم که بوسکتس از عمد این کار را کرده باشد . این مساله را میتوان به گونه ای متفاوت تفسیر کرد . ما به بازیکنان به بهترین شکل ممکن آموزش میدهیم و احترام را می آموزیم . این چیزی است که در این باشگاه وجود دارد .

کرایف : ما همیشه به نظرات او گوش میدهیم . او فرد مهمی است و بازیکن بارسلونا بوده است . گاهی اوقات حرف هایش درست است و گاهی نه .

چه کسی مسئول نقل و انتقالات خواهد بود : از سال 2010 در باشگاه افراد زیادی مسئول هستند . در امر نقل و انتقالات مدیر ورزشی باشگاه , مربیان و کارکنان نقش دارند . در حال حاظر من نمیدانم که آیا بازیکنی کلیدی از باشگاه جدا خواهد شد یا نه . ما همچنین میخواهیم رافینیا به بارسلونا برگردد چرا که بازیکن مهمی برای بارسلونا خواهد بود ( در آینده ) . در مورد دلوفئو نمیدانم که چه کاری بهتر است ( منظور این است که اگر در اورتون بماند تجربه ی بیشتری کسب خواهد کرد ) .

امیرپارسا بازدید : 48 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)


جوزپ ماریا بارمتئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت .

نیمار : او به درخواست مربیان آمد و ما انتظار داریم که در آینده بسیار بدرخشد . قرارداد نیمار شفاف و انتقالش قانونی بوده است . ما تا به اینجا دو بار مالیات پرداخت کرده ایم .

بارسا نیوز


حقوق و دستمزد نیمار نیز زیاد است و این مساله ربطی به حسادت ندارد . افرادی که در پشت دعوی در دادگاه هستند باید بدانند که ما نمیتوانیم اطلاعات محرمانه را فاش کنیم تا زمانی که پدر نیمار موافقت نکند .


قرارداد جدید مسی : قرارداد فعلی مسی در سال 2018 به پایان میرسد و ما تنها در تلاش هستیم تا قرارداد را بهبود ببخشیم .

من و کل کارکنان باشگاه دوست داریم که لیونل کار خود را در بارسلونا به پایان ببرد . هیچ مشکلی برای اصلاح قرارداد وجود ندارد . ما میخواهیم مسی بهترین دستمزد را در جهان دریافت کند .

او در بارسلونا بازیکنی است که بهترین تیم در جهان را میسازد . بنابراین نیاز به تغییر در قرارداد و تغییر در حقوق و دستمزد او احساس میشود .

مارتینو : او یک قرارداد معتبر با باشگاه بسته است . این توافق شامل بند های خاص است که میتواند از درجه اعتبار آن را ساقط کند . اما بارسلونا با مارتینو شاد است و ما معتقدیم که انتظاراتمان تا به اینجا برآورده شده است . این یک قرارداد معتبر است . درست است که هر دو طرف میتوانند به تعهداتشان عمل نکنند و قرارداد در این صورت ساقط است اما من نمیخواهم در این مورد صحبت شود .

بخش سوم این مصاحبه نیز به زودی ترجمه و منتشر خواهد شد .

امیرپارسا بازدید : 60 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

جوزپ ماریا بارمتئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت . از جمله مباحث مطرح شده در این مصاحبه میتوان به مصدومیت والدس , قرار داد جدید مسی و فصل نقل و انتقالات تابستانی اشاره کرد .

بارسا نیوز


قرارداد جدید مسی : قرارداد فعلی مسی در سال 2018 به پایان میرسد و ما تنها در تلاش هستیم تا قرارداد را بهبود ببخشیم . من و کل کارکنان باشگاه دوست داریم که لیونل کار خود را در بارسلونا به پایان ببرد . او هنوز هم سال های زیادی میتواند بازی کند . به نظر من آینده ی طولانی در پیش رو است و این قرار داد آخرین قرارداد ما با مسی نخواهد بود .

والدس : ما میدانیم شرایط والدس بسیار دشوار است . ویکتور بسیار نگران آسیب دیدگی اش است و ما تمام تلاشمان را برای بهبود او میکنیم . ما خوشحال میشویم اگر والدس در بارسلونا بماند . ما مطمئن هستیم که والدس با هیچ تیمی توافقی نکرده است .


به زودی بخش های دیگری نیز از این مصاحبه ترجمه و در بارسا نیوز منتشر خواهد شد .

امیرپارسا بازدید : 52 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
سایت فدراسیون جهان فوتبال فیفا به گفتگوی مفصلی یورگن کلوپ سرمربی موفق بورسیا دورتموند پرداخت. 


شما در لیست‌ نهایی برترین مربیان که شامل الکسن فرگوسن و یاپ‌هانیکس بود قرار گرفتند نظرتان در این رابطه با همکارتان چیست هر دوی آن‌ها عالی هستند و من آن‌ها را تحسین می‌کنم، ‌در مورد فرگوسن باید بگویم از آنجایی که من یادم هست

بارسا نیوز


فرگوسن در یونایتد بوده و به خوبی این تیم را هدایت کرده، اما در سوی دیگر پاپ هانیکس مربی فوق العاده‌ایی است که من واقعا از این که او این جایزه را برد خوشحالم آیا شما فکر می‌کنید می‌توانید چیزی از آن‌ها یاد بگیرید؟ بسیار از مربیان جوان امیدوار هستند که از طریق نگاه کردن یاد بگیرند، اما من بیشتر به آن‌ها می‌گویم تا جایی که می‌شود کمترین کپی را انجام دهید. 

 من هیچ وقت به کسی نمی‌گویم چه کاری انجام دهد یا ندهد من فقط می‌گویم باید مانند یک مربی پرورش یابد و کمترین تقلید را از کسی داشته باشد. 
 خود را به عنوان یک مربی قوی و تا اندازه احساساتی چه طور توصیف می‌کنید؟ 
من یک تیم نابغه با بازیکنان فوق العاده دارم، من همیشه خودم تصمیم می‌گیریم به بازیکنان نگاه می‌کنم و می‌بینم چه تصمیمی برای آن‌ها بهتر است. 
 نقطه عطف مربی‌گریتان در این سال‌ها چه بوده است بازی فینال DFB مقابل بایرن مونیخ و فینال شب قهرمانان اروپا، هر چند که نتیجه نگرفتیم، اما فراغ از همه آن‌ها رسیدن به این مرحله برایم مهم بود و در نهایت در سال 2004 با ما نیز به پیروزی رسیدیم.  
 اگر بخواهید یک بازیکن را انتخاب کنید که ویژگی گرفتن توپ طلا را داشته باشد، چه کسی خواهد بود؟ 
 لیونل مسی- عاشق  بازی او هستم، و از شکل بازی فرانک ریبری خوشم می‌آید، رونالدو هم دوست دارم اما اگر به انتخاب من باشد مسی را برمی‌دارم و انتخاب می‌کنم. 
 چرا یوگرمن کلوپ یک مربی درست و واقعی برای دورتموند است 
به عنوان اصلی‌ترین فاکتور برای این باشگاه این است، چرا من برای این باشگاه خوب هستم و چرا در این باشگاه آنقدر طولانی کار می‌کنم؟ این چیز احساسی است هیچ چیز مهمتر از این نیست که من تا چه اندازه این باشگاه را دوست دارم.  
 وقتی که شما در این باشگاه هستید گویی در تعطیلات هستید  
تیم مورد علاقه‌تان در جام جهانی چیست؟ 
آلمان و برزیل  
برزیل در جام کنفدراسیون‌ها به خوبی ظاهر شد. 
 آیا می‌خواهید تیم ملی آلمان را هدایت کنید؟ 
هنوز نه  
 اما واضح است که پست بسیار جذابی می‌تواند باشد، من از زندگی کردن در آلمان بسیار خوشحالم، من فکر می‌کنم کشور بسیار خوبی است که مردم بسیار خوبی دارد.  

 اما هم اکنون آلمانی‌ها سرمربی فوق العاده‌ایی دارند و من تنها به دورتموند فکر می‌کنم.

امیرپارسا بازدید : 70 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

 

  • هفته 30 لاليگا
  • سه‌شنبه 05 فروردين
  • 23:30
  • اسپانيول
  • 2-1
  • مالاگا
  • چهارشنبه 06 فروردين
  • 01:30
  • بيلبائو
  • 0-0
  • الچه
  • 23:30
  • سلتاويگو
  • 0-3
  • بارسلونا
  • 23:30
  • اوساسونا
  • 0-1
  • رايو والكانو
  • پنج‌شنبه 07 فروردين
  • 01:30
  • گرانادا
  • 0-1
  • آتلتيكومادريد
  • 01:30
  • رئال مادريد
  • 1-2
  • سويا
  • 23:30
  • ويارئال
  • 1-0
  • ختافه
  • 23:30
  • وايادوليد
  • 0-1
  • رئال سوسيداد
  • جمعه 08 فروردين
  • 01:30
  • بتيس
  • 3-1
  • لوانته
    • 01:30
    • والنسيا
    • 2-2
    • آلمريا
امیرپارسا بازدید : 68 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
شب گذشته پیکارهای این هفته لیگ باشگاهی اسپانیا با 4 دیدار پایان یافت. 

شب گذشته پیکارهای این هفته لیگ باشگاهی اسپانیا با 4 دیدار پایان یافت.   در ورزشگاه آلفونسو پرس که 6500 تماشاگر از تیم میزبان یعنی ختافه حمایت می کردند، ویارئال با تک گل دقیقه 5 پربت، برنده شد.   

بارسا نیوز

میهمان که در بازی رفت و جدال خانگی 2 بر صفر تسلیم شده بود، به این ترتیب توانست انتقام بگیرد و آن شکست تلخ را تلافی کند. 
سایر نتایج: 
 
سوسیداد یک – وایادولید صفر 
 
گل: ولا 23 
 
آلمریا 2- والنسیا 2 
 
گل‌ها: اسکار دیاس 53، کورونا 54 برای آلمریا، کیتا 1، وارگاس 34 برای والنسیا 
 
لوانته یک – بتیس 3 
 
گل ها: دیوپ 26 برای لوانته، سویا 13، مولینا 70، روبن کاسترو 77 
 
پیکارهای هفته سی و یکم لالیگا از شنبه با 4 دیدار آغاز می شود که در نخستین مصاف بارسا میهمان اسپانیول است.
امیرپارسا بازدید : 50 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

روزنامه ال موندو دیپورتیوو : 

بارسا نیوز

عمل جراحی در آلمان

بارسلونا در حال بررسی وضعیت جسمانی و سنجش عملکرد گوندوغان است

به نظر می رسد که این بازیکن باشگاه دورتموند می تواند ایده آل ترین گزینه جانشینی ژاوی باشد


والدز روز یکشنبه به آگسبورگ آلمان سفر خواهد کرد تا در روز دوشنبه مورد آزمایش و عمل جراحی قراربگیرد

ضربه سنگین بتیس بر بالین و پیکر لوانته در والنسیا ( لوانته 1 - 3 بتیس ) 

وحشت و هراس در کازا بلانکا ( رئال مادرید )



روزنامه اسپورت کاتالونیا :


بارسا نیوز



والدز می خواهد به موناکو بپیوندد

قانون به بارسا اجازه می دهد تا یک دروازه بان دیگر به خدمت بگیرد

موناکو با احترام به باشگاه و والدز می خواهد با او قرارداد امضا نماید

دوشنبه والدز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت

مصاحبه مسی به عنوان بازیکن برتر ماه در مجله کورنیا منتشر خواهد شد

اینیستا بهبود یافت

24 ساعت تا دربی کاتالونیا ( بارسلونا - اسپانیول )

امیرپارسا بازدید : 59 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
بارسلونیسمو ها روزهای سختی را سپری می کنند . با وجود دو پیروزی در یک هفته (4 - 3 مقابل رئال مادرید و 3 - 0 مقابل سلتاویگو) ، افراد کمی در اطراف کمپ نو هستند که لبخند می زنند .


مصدومیت والدز به روی تمام اعضای تیم اثر گذاشته است، و طبق گزارش AS ، رئیس باشگاه ، بارتموئو و مدیر ورزشی ، جوردی مستر در حال برنامه ریزی ملاقاتی با مارتینو و زوبیزارتا هستند تا نیاز به خرید یک دروازه بان را آنالیز کنند.

بارسا نیوز


در اصل برنامه باشگاه این است که به دروازه بانان ذخیره یعنی ماسیپ و اویر اعتماد کنند، اما باید قبول کرد که مقداری تجربه بیشتر می تواند برای گروهی که اکثر موفقیت های خود را بر پایه توانایی های ویکتور والدز کسب کرده است، مفید باشد.

 

پینتو، که اکنون با مصدومیت والدز به دروازه بان اول تیم تبدیل شده است، هنوز قرارداد خود برای سال بعد را تمدید نکرده است. او برای مدتی از ناحیه کمر احساس ناراحتی می کرد و به خاطر این مشکل چندین بار از قرار گرفتن در لیست تیم باز ماند. علاوه بر این، در دیدار مقابل سلتا زانوی او ضرب دید و در حالی که به نظر مشکل چندانی نمی آمد، اما احتمال مصدومیت او در ادامه فصل را یاد آور بارسلونا خواهد شد.

با توجه به قوانین لیگ اسپانیا، و از آنجایی که ویکتور والدز دچار مصدومیتی طولانی مدت شده است [5 ماه]، بارسلونا در حال حاضر می تواند یک دروازه بان به خدمت بگیرد. این دروازه بان فقط می تواند از لالیگا یا دسته های پائین تر اسپانیا به خدمت گرفته شود و یا دروازه بان آزاد باشد. مشلکی که بارسلونا دارد این است که در حقیقت دروازه بان با کیفیتی وجود ندارد و تمام دروازه بان های دیگر درگیر مسابقات مهم به همراه باشگاه هایشان هستند.

با توجه به منابع مختلف، مارک آندر تر اشتگن، دروازه بان تیم مونشن گلادباخ هم قبلاً قراردادی با این باشگاه امضاء کرده است و در ماه ژوئن به جمع آبی اناری ها خواهد پیوست.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 11,472
  • بازدید کلی : 41,649