loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 132 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)
سرمربی تیم ملی اسپانیا ابراز امیدواری کرد فینال مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا در فصل جاری را 2 تیم اسپانیایی برگزار کنند.

در آستانه جدال حساس تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در دومین ال‌کلاسیکوی فصل جاری، ویسنته دل‌بوسکه گفت که وی انتظار دارد 2 تیم اسپانیایی فینال لیگ قهرمانان امسال را برگزار کنند و اینکه ال‌کلاسیکو یک بازی سالم و بدون جنجال از آب درآید.

وی گفت: اگر خدا بخواهد فینال لیگ قهرمانان اروپای امسال میان 2 تیم اسپانیایی برگزار خواهد شد.

دل‌بوسکه در خصوص دومین ال‌کلاسیکوی فصل جاری هم اظهار داشت: ال‌کلاسیکو یک بازی زیبا و فوق‌العاده است و من انتظار دارم که جدال تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید یک بازی خوب و به دور از جنجال و حاشیه باشد. امیدوارم این بازی مانند بازی (جمعه شب) مالاگا و سلتاویگو تماشایی شود.

سرمربی ماتادورها در پاسخ به این پرسش که کدام تیم می‌تواند ال‌کلاسیکوی فردا شب را به سود خود به پایان برساند، تصریح کرد: شانس هر 2 تیم برای بردن بازی به یک اندازه است و هر 2 می‌توانند برنده باشند. رئال و بارسا 2 تیم بزرگ و با هویت هستند اما تیمی بازی را می‌برد که بیشترین لیاقت را داشته باشد.

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید فرداشب (یک‌شنبه) در شرایطی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف یکدیگر می‌روند که کهکشانی‌ها با 4 امتیاز فاصله نسبت به کاتالان‌های رده سومی صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا هستند.

امیرپارسا بازدید : 50 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)
الکسیس سانچس مهاجم تیم پرطرفدار بارسلونا در حالی که با اتومبیل شخصی خود مشغول رانندگی بود درگیر تصادف سختی شد.

وی به صورت ناگهانی و به دلایلی نا معلوم کنترل اتومبیلش را از دست داد و با گاردریل برخورد کرد.

این تصادف وحشتناک برای مهاجم بارسا به خیر تمام شد و وی بدون اینکه کوچکترین زخم و جراحتی بردارد اتومبیلش را در محل حادثه رها کرد و همراه هم تیمی اش که پشت سر وی در حال رانندگی بود به خانه رفت.
امیرپارسا بازدید : 52 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)
رئال مادرید و بارسلونا در هفته 29 به مصاف یک دیگر می روند.

 هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه رئال مادرید از ساعت 23 و 30 دقیقه در سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود.

بارسا نیوز

شاگردان آنچلوتی که با 70 امتیاز و چهار امتیاز بالاتر از کاتالان‌ها صدرنشین لالیگا هستند، در حالی از آبی‌اناری‌ها پذیرایی خواهند کرد که از امتیاز بازی خانگی برخوردار هستند و در صورت شکست هم بالاتر از شاگردان مارتینو قرار خواهند داشت.

بارسلونا هم‌اکنون با 66 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.رئال مادرید خسه را که در دیدار سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شالکه مصدوم و دچار پارگی رباط صلیبی شد، در اختیار نخواهد داشت. خط حمله رئال مادرید در بازی‌های اخیر بسیار خوب کار کرده است و گرت بیل، بنزما و رونالدو در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. این در حالی است که بارسلونا که به دلیل نتایج ضعیف مورد انتقاد قرار گرفته بود، توانست یک هفته مانده به برگزاری ال‌کلاسیکو به دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و با نتیجه پر گل هفت بر صفر مقابل اوساسونا در لالیگا به پیروزی برسد تا نشان دهد که برای ال‌کلاسیکو به خوبی آماده شده است.

رئال مادرید در نیم فصل اول لالیگا در نیوکمپ با نتیجه دو بر یک شکست خورده است. نیمار و سانچس گل‌های بارسا را زدند و تک گل رئال را خسه به ثمر رساند.

در سایر دیدارها اتلتیکو مادرید نیز که با سه امتیاز کمتر از رئال مادرید در تعقیب سفیدپوشان است، در خانه بتیس به میدان خواهد رفت. اوساسونا میزبان سویا خواهد بود و النسیا از ویارئال پذیرایی می‌کند.

امیرپارسا بازدید : 48 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (1)
دروازه بان تیم فوبتال بارسلونا که فصل آخر حضور در این تیم را سپری می کند، جانشینش را مورد تمجید قرار داد        

ویکتور والدز 32 ساله که در پایان قراردادش در تابستان 2014 از بارسا جدا می شود، امروز در پاسخ به سوالی در مورد مارک اندره تراشتگن گفت:«او دروازه بان کاملی است  و با توجه به سن و سالش اعتماد به نفس خوبی دارد.

 

 

EL Gran Victor

 


آینده ی بسیار خوبی برای او آرزو می کنم». دروازه بان 21 ساله آلمانی البته هنوز به صورت رسمی به بارسا منتقل نشده است اما توافق او با مدیران بارسا کاملا قطعی به نظر می رسد. 

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 11,454
  • بازدید کلی : 41,631