loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 47 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

در حالی که تصور میشد بارسلونا برای کنار زدن رئال مادرید کاری سخت را در پیش دارد با باخت رئال مادرید برابر سویا بارسلونا یک پله در جدول صعود کرد . از هفته 30 رقابت های لالیگا بارسلونا امشب موفق شد سلتاویگو را با نتیجه ی 3 بر صفر شکست دهد . رئال مادرید با باخت برابر سویا به رده ی سوم جدول سقوط کرد . اتلتیکو نیز با برد برابر گرانادا همچنان صدر نشین است . 

بارسا نیوز


هم اکنون اتلتیکو با 73 امتیاز اول و بارسلونا تنها با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد . رئال مادرید نیز با باخت امشبش مقابل سویا بدون تغییری در امتیازاتش در رده سوم جای گرفت . 

امیرپارسا بازدید : 51 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)
بارسلونا : ( 3 ) : نیمار ( در دقیقه 6 ) .... مسی ( در دقیقه 30 ) ... نیمار ( دقیقه 67 )
 
کارت زرد : آدریانو , جوردی آلبا
بارسا نیوز

آپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپآپلودسنتر پارسی آپ

ترکیب : والدس , آلبا , ماسچرانو , بارترا , آدریانو , سانگ ,سسک , اینیستا , الکسیس و مسی و نیمار

امیرپارسا بازدید : 68 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
  سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا تاکید کرد در پایان فصل از سمت خود کنار نمی رود.


به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، خراردو مارتینو در پاسخ به شایعات در مورد جدایی از بارسا و احتمال قبول هدایت تیم ملی آرژانتین گفت ، تا پایان قراردادش در ژوئن ۲۰۱۵ در نیوکمپ خواهد ماند. 

بارسا نیوز


مارتینو گفت :« به قراردادم با بارسلونا احترام می گذارم و می خواهم با این تیم عنوان های زیادی کسب کنم. وی از مجادله بازیکنان رئال مادرید با داور در ال کلاسیکوی این هفته ابراز تاسف کرد و گفت : « من همیشه در زمان حضور در خارج از اسپانیا ال کلاسیکو را دنبال کرده ام و اعتقاد دارم جدا از این بحث‌ها این بازی کیفیت خوبی داشت.ما تا پایان فصل تلاشمان را برای کسب قهرمانی‌ها ادامه می دهیم و می دانیم که مراحل بعدی بسیار دشوار است.» مارتینو درباره هم قرعه شدن با آتلتیکومادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت :« تیم آتلتیکو مادرید تیم خوبی است و اکنون در میان بهترین های اروپا قرار دارد.من دوست نداشتم با آتلتیکو دیدار کنیم زیرا این تیم توانایی پیروزی بر تمام تیم های یک چهارم نهایی را دارد.»

امیرپارسا بازدید : 45 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
 دیگو مارادونا اسطوره ی آرژانتینی جهان فوتبال علاقه ی خود به حضور روی نیمکت بایرن کنار پپ گواردیولا اظهار کرد.


مارادونا در گفتگویی با اشپورت بیلد اظهار داشت:" می خواهم یک هفته برای گواردیولا کار کنم به تماشای تمرینات او بنشینم چون واقعا از آن لذت می برم.

بارسا نیوز


"  دیگو در ادامه تیم ملی آلمان را یکی از بهترین تیم های جهان می داند و آن ها را مدعی قهرمانی در برزیل معرفی می کند و می گوید:" آلمان بسیار قدرت مند است و چیزی در این تیم تغییر نکرده آن ها برای قهرمانی مورد علاقه هستند."

ستاره ی اسبق دنیای فوتبال ادامه می دهد:" اما آن ها نسبت به گذشته یک تفاوت داشته اند شمامی توانید بازی های با شکوه را از آلمان ها ببینید آن ها گام های بلندی رو به جلو برداشته اند آن ها سرگرم کننده تر بازی می کنند و به مانند گذشته دل به توپ های بلند نبسته اند."
امیرپارسا بازدید : 49 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
  سرخیو راموس در دیدار یکشنبه شب ال کلاسیکو که با شکست 4 بر 3 رئال مادرید مقابل براسلونا همراه بود به دلیل خطا روی نیمار با کارت قرمز داور جریمه و از بازی اخراج شد. 


باشگاه رئال مادرید درخواست برای بخشش کارت قرمز او را به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه کرد تا این بازیکن بتواند در دیدار چهارشنبه رئال مقابل سویا به میدان برود. 

بارسا نیوز


اما این درخواست رد شد تا راموس در دیدار مقابل سویا غایب باشد. این نوزدهمین کارت قرمز سرخیو راموس در طول دوران فوتبالش بود.

امیرپارسا بازدید : 52 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که برای تبدیل شدن ژاوی و اینیستا به بازیکنانی در کلاس جهانی، کار زیادی انجام نداده است.


این دو ملی پوش اسپانیایی زیر نظر پپ گواردیولا به بهترین هافبک های دنیا تبدیل شدند و نقش زیادی در 14 جامی که بارسا بین سال های 2008 تا 2012 به دست آورد، ایفا کردند. 

بارسا نیوز


پیش از حضور گواردیولا در بارسا، این دو جز بهترین های دنیا نبودند اما مربی فعلی بایرن معتقد است که بازیکنانی در اندازه های ژاوی و اینیستا برای اینکه بهترین بازی ها را ارائه بدهند، نیازی به مربی ندارند.

 

او به اسپورت گفت:" بازیکنان بارسا خودشان به خودشان انگیزه می دهند.

من به ژاوی یا اینیستا بازی کردن یاد ندادم. مربیان برای کمک کردن در تیم هستند اما آنها 20 سال است که خوب بازی می کنند. مربیان تاثیری در خوب بازی کردن بازیکنان بزرگ ندارند. آنها بدون من هم به اندازه کافی خوب بودند.
من به یک مسیر موفقیت دست پیدا کردم اما این جنبه شخصی دارد. آنها با من همان دستاوردی را داشتند که با تیتو داشتند."

گواردیولا همچنین در مورد دلیل جدایی اش از بارسا در سال 2012 گفت:" شاید من در این مورد خوب توضیح ندادم. دلیل من برای جدایی از بارسا شخصی بود. احساس می کنم زمان آن رسیده بود. همه اعضای تیم در موفقیت ها نقش داشتند؛ همان طور که در بایرن این اتفاق رخ داد

امیرپارسا بازدید : 66 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (1)
سرمربی بارسلونا اعلام کرد که از انتقاد بیش از حد به داوری در ال کلاسیکو ناراحت شده است. 


جراردو تاتا مارتینو در نشست خبری پیش از دیدار امشب تیمش از وارد شدن به حاشیه‌های انتقاد از داوری در ال‌کلاسیکو امتناع کرد و اظهار داشت: 

بارسا نیوز


از پرداختن بیش از حد به داوری ال‌کلاسیکو به جای مسابقه ناراحت شدم زیرا از آرژانتین هم از تماشای ال‌کلاسیکو لذت می‌بردم و ما نباید بازی را به جنجال بکشیم. من فکر می‌کنم می‌شد صحبت‌های زیادی در مورد فوتبال کرد اما این اتفاق نیفتاد. فکر می‌کردم مردم در اسپانیا بیشتر درباره فوتبال صحبت کنند. 
وی ادامه داد: رئال مادرید تیم بسیار قدرتمندی است و تا جایی که من می‌دانم ما کارمان را درست انجام دادیم. هر کسی می‌تواند هر طور که فکر می‌کند مناسب است، رفتار کند. کاری را که برای بارسلونا بهترین باشد، انجام می‌دهم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: کمبود تمرکز می‌توانست شانس ما را برای قهرمانی به خطر بیندازد. همیشه به قراردادم احترام گذاشته‌ام. باید به تلاشم ادامه دهم تا کاری را که بارسلونا از من خواسته انجام دهم و آن هم کسب قهرمانی است. نگران فصل بعد نیستم. روی حرفم می‌ایستم و به قراردادم پایبند هستم.

وی اضافه کرد: تردیدی ندارم که اتلتیکو در همه مسابقات مدعی است. آنها در میان دو یا سه باشگاه برتر اروپا حضور دارند. اتلتیکو تیمی نیست که نخواهید جلوی خودتان ببینید.

امیرپارسا بازدید : 41 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
 مسی: من همیشه در مقابل تو گل می زنم. باید خوشحال باشی که به خاطر لحظات گلزنی من تو در عکس های بعد از مسابقه دیده می شوی 


یکی از جالب ترین اتفاقات ال کلاسیکوی اخیر، گفتگوی درگوشی لئو مسی و په په بود. معلوم نبود این دو بازیکن که رابطه خوبی با یکدیگر ندارند، آیا صرفا مشغول گفتگو بودند .

بارسا نیوز


 روزنامه اسپورت کاتالونیا که ظاهرا به سیستم لب خوانی از روی دست(!) مجهز شده، متن زیر را در توصیف گفتگوی این دو نوشته است. متنی که به احتمال زیاد حاصل تخیل قوی نویسنده اسپورت بوده و به احتمال کم می تواند درست باشد. 
په په: تو همیشه در مقابل من بد بازی می کنی.  مسی: من همیشه در مقابل تو گل می زنم. باید خوشحال باشی که به خاطر لحظات گلزنی من ; تو در عکس های بعد از مسابقه دیده می شوی! 

امیرپارسا بازدید : 74 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا از شاگردانش خواست شکست چهار بر سه مقابل بارسلونا را فراموش کنند و بر بازی مقابل سویا در روز چهارشنبه متمرکز شوند.


شکست رئال مادرید در مقابل بارسلونا سبب نگرانی مقامات این تیم شد ، تیمی که در حال حاضر به همراه آتلتیکو مادرید و با یک امتیاز بیشتر از بارسلونا در صدر جدول رده بندی لیگا ایستاده است.

بارسا نیوز


آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سویا گفت:« ما باید بازی مقابل بارسلونا را فراموش کنیم.»او همچنین گفت:« بازیکنان تمرین خوبی را پشت سر گذاشته اند و من فکر می کنم با رویکردی درست به سویا می رویم و پیروزی در این بازی را داریم.»
سویا در حالی به مصاف رئال مادرید می رود که در پنج بازی اخیر خود به پیروزی رسیده است و همچنین با پیروزی مقابل رئال بتیس به مرحله یک چهارم پایانی لیگ اروپا راه یافته است.

آنچلوتی همچنین گفت:« بازی خطرناکی پیش رو داریم زیرا سویا بسیار خوب بازی می کند. آنها اعتماد به نفس زیادی دارند.»

او همچنین گفت:« ما به لطف کیفیت بازیکنانمان شانس پیروزی در این دیدار را داریم و می دانیم این بازی بسیار مهمی است.»

آنچلوتی در عین حال تأکید کرد شاگردانش در بازی مقابل بارسلونا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در شکی وجود ندارد که رئال مادرید می تواند قهرمان لیگا شود.

سرمربی رئال گفت:« به دنبال این نیستیم که کسی را مقصر شکست در مقابل بارسلونا بدانیم پس از چندین بازی بدون شکست در این بازی باختیم . فوتبال همین است اما تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد همانند قبل از بازی مقابل بارسا.»

آنچلوتی افزود:« امتیاز ما با آتلتیکو مادرید برابر است اما یک امتیاز بیشتر از بارسلونا داریم. بازی مقابل سویا بازی مهمی است و ما باید عملکردی خوب را به نمایش بگذاریم.»

آنچلوتی همچنین از عملکرد خود در مقابل رقبایش به ویژه در مقایسه با آتلتیکو و بارسا دفاع کرد.

او گفت:« تنها در یک بازی عملکرد خوبی نداشتیم و آن در مقابل آتلتیکو در خانه و شاید در بخش هایی از بازی نخست مقابل بارسلونا بود. اما در دو بازی گذشته در مقابل آتلتیکو و بارسلونا خوب بازی کردیم. توضیح این موضوع دشوار است اما بازی کاملا متوازن بود.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، رئال مادرید در بازی مقابل سویا سرخیو راموس و آنخل دی ماریا را در اختیار ندارد بنابراین انتظار می رود رافائل واران در خط دفاعی رئال بایستد و ایلارامندی نیز جایگزین دی ماریا در خط میانی خواهد شد.

امیرپارسا بازدید : 56 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
ستاره تیم من یونایتد پس از گل تاریخی و فوق العاده زیباش به وستهم، بار دیگر در مورد بهترین بازیکن جهان فوتبال اظهارنظر کرده است.

وین رونی در یک مصاحبه کوتاه برای انتخاب بازیکنی که بیش از سایر بازیکنان به بازی اش علاقه دارد گفته است:«من دوست دارم بازی لئو مسی را تماشا کنم. او بازیکن شماره یک جهان است».

بارسا نیوز
امیرپارسا بازدید : 61 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
یوهان کرایف که به خاطر حضور در مراسم جوایز ورزشی Laureus در کوالالامپور حضور دارد، حمله شدیدی به مسئولان بارسلونا داشته است.     

نیمار: "در بارسا و در هر باشگاه بزرگ دیگری، مربی باید رئیس باشد. دلیل جدایی پپ هم این بود، چرا که هیئت مدیره در کارش دخالت می کرد. و مشکل بارسا نیمار است. او بازیکن فوق العاده ای است و هیچ بحثی در این وجود ندارد، اما شما نمی توانید یک بازیکن 21 ساله را به خدمت بگیرید و نسبت به بازیکنانی که همه چیز برده اند، دستمزد بیشتری به او بدهید."

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/1395753655_615449_1395753801_noticia_grande.jpg

نیمار و لئو مسی: "اگر شما بهترین بازیکن جهان را در تیمتان دارید، یک بازیکن 21 ساله نمی تواند نفر اصلی باشد. در فوتبال این غیر ممکن است. در 26 سالگی می تواند، اما در 21 سالگی غیر ممکن است."

بازگشت به عنوان رئیس افتخاری بعد از جدایی ساندرو راسل به عنوان رئیس باشگاه: "من زیاد سفر کرده ام و همیشه در بارسلونا نیستم؛ باید در این مورد گفتگو کرد."

ال کلاسیکو: "نتوانستم بازی را ببینم، چرا که در آسمان بودم. وقتی از نتیجه مطلع شدم، از شمار گل ها تعجب کردم. هر بازی برای بارسلونا، اتلتیکو و رئال مادرید مثل یک فینال خواهد بود. اتلتیکو بدون داشتن یک ترکیب بزرگ و با ثباتی که نشان داده است، شایسته تقدیر زیادی است."

امیرپارسا بازدید : 51 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
نیمار، بازیکن 21 ساله بارسلونا اخیراً به خاطر دستمزد بالای خود و به خاطر به زحمت افتادن در ارائه بهترین عملکرد خود برای بارسلونا، با انتقاداتی روبرو شده است.  

با این حال، روماریو از توئیتر خود استفاده کرده تا از نیمار حمایت کند: "از نظر من، هر بازیکنی دوره خوب و بد دارد و این تنها در مورد نیمار نیست. نصحیت من به او این خواهد بود که: نگرش خوبی داشته باش و همیشه مشکلات شخصی را خارج از میدان رها کن."این مرد 48 ساله که در دوران بازی خود بیش از 300 گل در نزدیک به 450 مسابقه به ثمر رسانده بود، همچنین از بازیکن 21 ساله برزیلی خواسته تا از هم تیمی اش در بارسلونا، یعنی لیونل مسی یاد بگیرد.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/1395758963_623719_1395759057_noticia_grande.jpg

 

"در حال حاضر، او کنار یکی از بهترین بازیکنان دنیا [لیونل مسی] بازی می کند و می تواند چیزهای زیادی از او یاد بگیرد. من مسی دوران خودم بودم و بازیکنان دیگر دوست داشتند که چیزهایی از من یاد بگیرند. مطمئنم که نیمار در کارنامه حرفه ای خود بیش از این پیش خواهد رفت و باعث لذت هواداران برزیل خواهد شد."

امیرپارسا بازدید : 49 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

هفته سی ام لا لیگا سه شنبه شب با پیروزی تیم اسپانیول مقابل مالاگا آغاز شد.

    


اسپانیول با نتیجه دو بر یک بر مقابل مالاگا به برتری رسید و با 40 امتیاز به رده هشتم صعود کرد.

مالاگا با 32 امتیاز تیم سیزدهم اسپانیا است.

سرخیو گارسیا در دقیقه 32 و پیتسی در دقیقه 76 گل های اسپانیول را به ثمر رساندند و پابلو خاویر در دقیقه 34 برای مالاگا گلزنی کرد.

این بازیکن در دقیقه 78 بعد از دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

بارسا نیوز

اتلتیک بیلبائو رده چهارمی ( 56 امتیاز ) در دیگر دیدار سه شنبه شب مقابل الچه (‌ چهاردهم، 31 امتیاز ) بدون گل متوقف شد.

بارسلونا که با 69 امتیاز در رده سوم قرار دارد، روز چهارشنبه میزبان سلتاویگو خواهد بود، رئال مادرید رده دومی در زمین سویا به میدان می رود و اتلتیکو مادرید صدرنشین میزبان گرانادا خواهد بود.

رایو وایکانو و اوساسونا در دیگر روز چهارشنبه به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم، هفته سی ام روز پنجشنبه با برگزاری چهار دیدار به پایان می رسد:

رئال سوسیداد - وایادولید، ختافه - ویارئال، لوانته - رئال بتیس و آلمریا - والنسیا.
امیرپارسا بازدید : 52 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
آتش نشانی مادرید برای نجات خسه رودریگز، پس از یک انفجاز گاز در آپارتمان او در منطقه اختصاصی 'La Finca' فرا خوانده شد.

پلیس در حال تحقیق در مورد علت انفجار است؛ گفته می شود این آتش سوزی از پارکینگ طبقه اول سرچشمه می گیرد که سه نفر در آن مشغول به کار بوده اند. 
بارسا نیوز

در اثر این آتش سوزی دو نفر به دلیل استنشاق دود در بیمارستان Puerta de Hierro بستری شدند؛ یک نفر نیز از ناحیه صورت دچار سوختگی شد و طبق گزارش ها در بیمارستان La Paz شهر مادرید در وضعیت بحرانی قرار دارد.

 

مأموران آتش نشانی خسه را نجات دادند، کسی که هنوز با عصا حرکت می کند. مهاجم رئال مادرید بعد از عمل جراحی روی زانوی خود که در کشور آلمان صورت گرفت، به تازگی به کشور خود بازگشته بود. هیچ کس دیگری در این بلوک نیاز به نجات نداشت و هیچ گونه آسیبی ندیده اند. همچنین شعله های آتش هیچگونه تأثیری روی ماشین های پارک شده در مقابل پارکینگ نداشته است.

خسه از ابتدای فصل یک واحد در این آپارتمان لوکس اجاره کرده بود و چند تن از هم تیمی های او در رئال مادرید نیز در نزدیکی این محله زندگی می کنند.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 11,516
  • بازدید کلی : 41,693