loading...
بارسا اسپورت
امیرپارسا بازدید : 47 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
بنا به گزارش رسانه های بریتانیایی، رئال مادرید آماده است تا پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای جو هارت از منچستر سیتی ، ارائه کند.

صبح امروز Daily Star نوشت که با نامشخص بودن آینده ایکر کاسیاس، لوس بلانکوس مشتاق است تا دروزاه بان انگلیسی را به خدمت بگیرد.

بارسا نیوز

برنده جام جهانی در حال حاضر توسط آنچلوتی نیمکت نشین شده و در رقابت های لیگ دیگو لوپز جانشین او شده است. اما این روزنامه بریتانیایی معتقد است که آنچلوتی در مورد اینکه آیا لوپز بهترین گزینه برای مدتی طولانی باشد، مطمئن نیست و از این رو قصد خرید هارت در پایان فصل را دارد.

با این حال، پیگرینی تنها در صورتی حاضر به فروش هارت خواهد بود که کاسیاس را به عنوان بخشی از این انتقال به خدمت بگیرد و یا ویکتور والدز از بارسلونا به این تیم منتقل شود.
امیرپارسا بازدید : 48 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
نیوکمپ در آستانه میزبانی 1000امین بازی بارسلونا در لالیگا 

بارسلونا در دیدار چهار شنبه شب خود در لالیگا برابر سلتاویگو می تواند برای 1000امین بار در رقابت های لالیگا در استادیوم تاریخی خود به میدان برود. گفتنی است آمار بارسلونا تا به حال در 999 مسابقه قبلی در لالیگا، 754 پیروزی، 157 مساوی و 88 شکست می باشد.

بارسا نیوز

 

امیرپارسا بازدید : 51 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
کارلوس آلبرتو پریرا ، سرمربی برزیلی معتقد است که نیمار به اندازه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خوب است.

ملی پوش برزیلی اخیراً با انتقاداتی مواجه شده است، و رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که این بازیکن جوان برای وفق پیدا کردن با شرایط زندگی در اسپانیا ناموفق بوده است.

بارسا نیوز

با این حال، سرمربی سابق تیم ملی برزیل به Zero Hora  گفت: "ما همیشه اطمینان داشتیم که نیمار پسر طلایی بوده است. ما حمایت زیادی از او کردیم. او به جام کنفدرانسیون ها رسید و شکوفا شد. او بسیار با استعداد است، و بازیکنی است که تفاوت ها را رقم می زند. 
او نام بزرگ ماست، نه تنها ما، بلکه به تمام دنیای فوتبال تعلق دارد و درست در کنار کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار دارد."
امیرپارسا بازدید : 54 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
هاجم اروگوئه ای لیورپول ، در بازی های هفته قبل لیگ برتر انگلیس، هتریک دیگری کرد تا  فاصله خود را با کریستیانو رونالدو در جدول برترین گلزنان اروپا افزایش دهد و یک قدم به کسب کفش طلای اروپا نزدیکتر شود.


لوئییز سوارز با 3 گلی که مقابل کاریدف به ثمر رساند با 2 گل اختلاف نسبت به رونالدو به عنوان گلزنترین مهاجم این فصل فوتبال اروپا در صدر جدول قرار گرفت تا شانس خود را برای کسب کفش طلای اروپا افزایش دهد. وی هم اکنون با 28 گل در صدر جدول  گلزنان اروپا ایستاده است.

بارسا نیوز

کریستیانو رونالدو هم با تک گلی که مقابل بارسلونا به ثمر رساند 26 گله شد تا در رده دوم جدول قرار بگیرد. البته دوگل اختلاف چیزی نیست که بتواند سد محکمی جلوی  CR7 باشد و رونالدو با اینکه نسبت به سوارز عقب است اما امیدوار است که بتواند این عقب افتادگی را جبران کند و آقای گل اروپا شود.

رده سوم در اختیار ستارۀ گلزن اتلتیکو مادرید، دیگو کاستا، است. کاستا با 23 گل زده در شرایطی در رده سوم قرار گرفته که توانست در بازی اخیر اتلیتکو مقابل بتیس در لالیگا، هم یک گل به ثمر برساند.

لیونلی مسی، که برنده فصل قبل کفش طلای اروپا است، با هتریکی که این هفته در مقابل رئال مادرید کرد، اندکی به وضعیت خود در جدول گلزنان اروپا بهبود بخشید و هم اکنون با 21 گل در رده چهارم ایستاده است تا امیدوار باشد که بتواند برای سومین سال متوالی هم به کفش طلای اروپا دست یابد.

سوریانو از باشگاه سالزبورگ اتریش با 26 گل در رده پنج و پس از لیونل مسی قرار دارد.

نکته ای که در این میان باید به آن توجه داشت این است که این جدول فقط براساس گل زده تنظیم نمی شود. بلکه گل های بازیکنان در لیگ های مختلف اروپایی ارزش گذاری می شود. یوفا پنج لیگ برتر اروپایی را که هر سال با توجه به عملکر آن لیگ در سال قبل مشخص می کند، با ارزش و ضریب 2 در نظر می گیرد و هر گل در این 5 لیگ دو امتیاز دارد در حالیکه هر گل در دیگر لیگ های اروپایی 1.5 امتیاز دارد.

به این ترتیب سوریانو با اینکه 26 گل به ثمر رسانده که او را در کنار رونالدو از نظر میزان گلزنی قرار می دهد، اما تنها 39 امتیاز دارد در شرایطی که امتیاز کریستیانو رونالدو 52 است. به همین صورت، زلاتان ابراهیموویچ هم که در لیگ یک فرانسه 25 گل تا اینجای فصل به ثمر رساند، با توجه به اینکه امتیازش 37.5 است، در رده هفتم جدول برترین گلزنان اروپایی قرار گرفته است و شانس چندانی برای کسب کفش طلای اروپا ندارد چرا که در حال حاضر سوارز صدر نشین 56 امتیاز دارد و با اینکه تنها 3 گل بیشتر از زلاتان به ثمر رسانده، اما با اختلاف امتیاز فاحشی نسیت به او در صدر قرار دارد.

در حال حاضر و در این فصل پنج لیگ برتر اروپایی براساس رنکینگ یوفا به ترتیب عبارتند از: لالیگای اسپانیا، لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگای آلمان، سری آ ایتالیا و لیگ برتر پرتغال.

تاریخچه کفش طلا و برندگان این جایزه در سال های قبل

جایزه کفش طلای اروپا از فصل 1968-1967 تاکنون به گلزن ترین بازیکن لیگهای کشورهای اروپایی اهدا می شود. تا سال 1991 تنها معیار برای دادن این جایزه میزان گل زده بود و سختی یا آسانی لیگ های مختلف و ارزش گذاری آنها اهمیتی نداشت. در این دوره بزرگانی مانند اوزه بیو و گرد مولر توانستند دو بار برنده این جایزه شوند.

به گزارش شفقناورزشی، در سال 1991 به دلیل اعتراض فدراسیون فوتبال قبرس نسبت به اینکه بازیکنی از لیگ این کشور با 40 گل زده باید برنده کفش طلا می شد، مراسم اهدای کفش طلایی به مدت پنج سال تعطیل شد و تا سال 1996 این جایزه دوباره اهدا نشد. از سال 1996 اهدای این جایزه این بار به شکل دیگر از سر گرفته شد و لیگ های مختلف اروپایی درجه بندی و ارزش گذاری شدند تا متناسب با حرفه ای بودن و سخت بودن یک لیگ، گل های آن لیگ امتیاز بیشتری داشته باشند. به این ترتیب 5 لیگ برتر اروپایی ضریب 2 پیدا کردند و بقیه لیگ ها ضریب 1.5.

هم اکنون لیونل مسی، تنها بازیکنی است که توانسته 3 بار اجایزه کفش طلا را از آن خود کند. کسانی مانند تیری هانری، دیگو فورلاند و کریستیانو رونالدو هم تاکنون توانسته اند دو بار این جایزه را دریافت کنند. کریس رونالدو تنها بازیکنی است که تاکنون توانسته از دو  لیگ مختلف ( انگلیس و اسپانیا) به کفش طلا دست یابد. این بازیکن امیدوار است تا به به دست آوردن این جایزه در این فصل، به رکورد لیونل مسی دست یابد.

امیرپارسا بازدید : 55 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
به گزارش سایت رسمی بارسلونا، تمرینات بارسلونا از امروز صبح آغاز شد تا برای بازی مقابل اسپانیول در هفته 30ام لالیگا آماده شوند.

این در حالی است که تیو جایگزین ژاوی هرناندز بهترین پاسور بارسلونا شده است تا بار دیگر ژاوی را در ترکیب بارسا شاهد نباشیم 

بارسا نیوز

ضمن اینکه پویول و دوس سانتوس نیز هنوز مصدوم می باشند. بازی بارسا و سلتاویگو چهارشنبه ساعت 23:30 برگزار خواهد شد.
امیرپارسا بازدید : 51 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
در پی پیروزی بارسلونا در ال کلاسیکو یکشنبه شب ، مطبوعات کاتالونیا و اسپانیا هر کدام به طور مفصل به تمجید از اینیستا و مسی ، دو ستاره بارسا در این دیدار پرداختند.


روز دوشنبه، رسانه های کاتالونیا هر کدام به طور مفصل به تمجید از ستاره های بارسلونا در دیدار مقابل رئال مادرید پرداختند و مطابق معمول این مسی بود که بیشترین تحسینها را به خود اختصاص داده بود.

بارسا نیوز

از طرفی دیگر، رسانه های مادریدی بیشتر بر روی این موضوع تاکید کرده بودند که هنوز بازیهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. در ادامه نقل قولهای را از رسانه های این دو منطقه مشاهده خواهید کرد :

 

ال موندو دیپورتیوو : «مسی و اینیستا عدالت را به اجرا در آوردند تا برنابئو در سکوت مطلق فرو رود. مسی با یک هتریک بیاد ماندنی برنابئو را فتح کرد».

اسپورت : «مسی امید های بارسا در لالیگا را زنده کرد».

لا وانگواردیا : «مردان مارتینو به لطف بازی دیدنی مسی و اینیستا، برنابئو را با یک پیروزی تاریخی فتح کرده و امیدهای خود را برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا زنده کردند».

ال پریودیکو : «بارسای شجاع، مادرید را نابود کرد».

ال پیس : «یک بازی سطح بالا را با هنرنمایی "شاه مسی" و "والا مقام اینیستا" شاهد بودیم. قبل از بازی شک و شبهاتی در مورد نحوه عملکرد بارسا وجود داشت، اما این نتیجه همه آنها را از بین برد».

مارکا : «بارسلونا پس از پیروزی در یک ال کلاسیکو هیجان انگیز، دوباره احیا شد و به کورس قهرمانی بازگشت. این پیروزی تردیدهایی را در مورد رئال مادریدی که از کسب پیروزی در دیدارهای رفت و برگشت خود مقابل اتلتیکو مادرید و بارسلونا عاجز بود، به وجود آورد».

آ اس : «یک ال کلاسیکوی به یاد ماندنی. هنوز بازی های زیادی از لالیگا باقی مانده و جنجال های زیادی در راه است. پیروزی بارسا در این مقطع از فصل، جدال در صدر جدول را حساس تر از قبل کرد. مسی با هتریک خود در این بازی، بار دیگر خود را مدعی اصلی کسب توپ طلا معرفی کرد».

اوله : «پیروزی قرن»

گاردین : «مارتینو از این بازی به عنوان آخرین شانس یاد کرده بود. باخت آنها را 7 امتیاز عقب می انداخت و قهرمانی از کف می رفت. اما حالا، امید ها زنده اند. این یک بازی عالی در سطح فوتبال اسپانیا بود».

بی بی سی : «بارسلونا به لطف هتریک مسی مقابل رئال 10 نفره به کورس قهرمانی بازگشت».

آبولا : «با هتریک یک شنبه، لئو مسی با 21 گل بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو شد. وی از دی استفانوی 18 گله گذر کرد. او در 26 بازی و در 26 سالگی به این مهم دست یافت؛ به این معنی که می تواند رکوردش را افزایش دهد».

امول : «بارسلونا هیچ وقت به این اندازه برای کسب لالیگا نجنگیده بود. به لطف هتریک مسی، 4-3 رئال مادرید را در زمین حریف شکست دادند و به لالیگا برگشتند».

لانس : «در یک بازی با بالا و پایین های فراوان، بارسلونا پیروز شد و کسی رکورد جدیدی ثبت کرد».

گازتا دلا اسپورت : «هنگامی که سخن از مرگ بارسا بود، مردم سه حرف یادشان رفته بود: مسی. لئو مسی همیشه خودش را اثبات می کند. در یک بازی فوق العاده در برنابئو، این مهاجم آرژانتینی سه گل به ثمر رساند و پاس گلی زیبا برای اینیستا فراهم کرد. بارسا 4-3 رئال را شکست داد و به کورس قهرمانی بازگشت».

فرانس فوتبال : «آنها در یک بازی بی نظیر 4-3 رئال مادرید را شکست دادند. هم اکنون بارسا یک امتیاز کمتر از اتلتیکو و رئال دارد. مسی هتریک کرد و یک پاس گل داد و بنزما نیز دو گل به ثمر رساند».

ESPN : «اگر بازی را تماشا کرده باشید؛ هیچگاه آن را فراموش نخواهید کرد. فوتبال برای بازی هایی این چنین خلق شده است. شجاعت، زندگانی، تکنیک، نمایشگری، عصبانیت، لذت، ترس، خشم، گل، گل و گل. اگر تاتا قهرمان شود یا نشود، اگر بماند یا برود، این مرد دوست داشتنی آرژانتینی رکورد 100% پیروزی در ال کلاسیکو با 6 گل زده را از خود به جا گذاشته است. بارسا نیز در 10 بازی اخیرش در برنابئو تنها 2 بار شکست خورده است».

نیویورک تایمز : «کلاسیکوی هیجانی رقابت لالیگا را حساس تر کرد».

امیرپارسا بازدید : 60 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


پس از هتریک مسی در برنابئو و شکستن رکورد آلکانترا مسی در صفحه شخصی خود در فیسبوک عکس ذیل را گذاشت . مسی : تشکر از همه شما ، تمام طرفداران بارسلونا. خوشحالم که توانستم خوشحالتان کنم .

بارسا نیوز


5

امیرپارسا بازدید : 49 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

باشگاه فوتبال بارسلونا مذاکرات برای تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتینی این تیم را آغاز می کند . این روزنامه نوشت باشگاه بارسلونا قصد دارد قرارداد لیونل مسی را به مدت یک سال دیگر و تا ژوئن 2019 تمدید کند.

بارسا نیوز


قرارداد فعلی مسی که چندی قبل تمدید شد تا ژوئن 2018 اعتبار دارد و وی اکنون بیشترین دستمزد را در میان بازیکنان جهان دریافت می کند . در پیشنهاد جدید بارسلونا دستمزد مسی 26 ساله بازهم افزایش خواهد یافت اما میزان آن اعلام نشده است .

امیرپارسا بازدید : 53 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا امروز اظهار داشت که هرگز در مورد بازیکنان تیمش شک و تردید نداشته، بازیکنانی که در مقاطعی از فصل غیر قابل پیش بینی عمل کرده اند اما بعد از شکست دادن رئال مادرید با نتیجه 4 - 3 نشان دادند که "در دنیا بهترین هستند".


بارتومئو به AFP گفت: "برای بارسا نتیجه چیزی را تغییر نمی دهد چرا که ما همیشه اعتماد زیادی به بازیکنانمان داشته ایم. شخصاً در چند هفته اخیر این را می گفتم و شب گذشته بازیکنان نشان دادند که بهترین بازیکنان دنیا هستند. آنها خوب بازی کردند و عملکرد کاملی داشتند.

بارسا نیوز


حالا ما تنها 1 امتیاز از صدرنشینان فاصله داریم. در 9 بازی باقی مانده تمام تلاشمان را خواهیم کرد و امیدواریم تا بتوانیم از دو صدر نشین جدول عبور کنیم."

امیرپارسا بازدید : 53 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

روزنامه ال موندو دیپورتیوو :

بارسا نیوز


او یکبار دیگر مادرید را در شوک فرو برد

مسی برای دومین بار و بعد از هت تریک برابر رئال مادرید آرم باشگاه بارسلونا را بوسید

هت تریک اول مسی برابر رئال مادرید =  نتیجه بازی 3 - 3  در تاریخ شنبه 19 اسفند 1385

هت تریک دوم مسی برابر رئال مادرید = نتیجه بازی بارسلونا 4 - 3 رئال مادرید  و در تاریخ دوشنبه 4 فروردین 1393


خوشحالی بعد از گل مسی در رسانه های جهان بازتاب زیادی داشته است , مسی توانسته در 27 رویارویی با لس بلانکوس ( رئال مادرید ) 21 گل به ثمر برساند

" این لیگ مال ماست " خوشحالی و جشن پیروزی بازیکنان در رختکن برنابئو

اتهام و سخنان تند راموس و رونالدو - رئال مادرید از بازیکنان خود برای اظهار نظرات جنجالی در مورد اوندیانو ماینکو پشتیبانی می کند




روزنامه اسپورت کاتالونیا :





تمدید قرارداد قبل از فینال کوپا دل ری

قرارداد فوق العاده برای مسی

بارتومئو توافق دوجانبه را مدنظر خود قرار داده , تا با تمایل دو طرف و مخصوصا" پدر لئو این قرارداد تمدید شود

بهترین دستمزد جهان به وی داده خواهد شد و آنها دنبال یک راه حل پایدار هستند




روزنامه ال نوئوه :





کاغذ و نامه سفید

باشگاه رئال مادرید برای رفتار بد طرفداران و اتهامات بازیکنانش احتمالا" مجبور به پرداخت جریمه خواهد شد

اینیستا و مسی شخصیت های ماندگار در این فصل هستند

اسپانیول به دنبال پیروزی در کمپ و ورزشگاه مالاگا

پیروزی دو موتور سوار کاتالانی در مسابقات بین المللی موتوجی پی

امیرپارسا بازدید : 52 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

ساموئل اتوئو پپ گواردیولا را به ترسو بودن در زمان حضورش در بارسا متهم کرد.
ملی‌پوش کامرونی در فصل 09-2008 زیر نظر گواردیولا در بارسلونا بازی می‌کرد اما وی به ندرت با او صحبت می‌کرد.

بارسا نیوز


زلاتان ایبراهیموویچ در زندگی‌نامه خود که سال گذشته منتشر شد، گواردیولا را ترسو خواند.

اتوئو نیز اعلام کرد که سرمربی 43 ساله اغلب از طریق بازیکنان دیگر با او ارتباط برقرار می‌کرد زیرا می‌ترسید.

به نقل از فارس، وی اظهار داشت: گواردیولا هرگز شجاعت نداشت رو در روی من حرف بزند و از طریق بازیکنان با من صحبت می‌کرد. ژاوی به من گفت آنها می‌خواهند در تیم بمانم اما من باید در این باره با پپ صحبت کنم. من گفتم هرگز؛ اگر شما به من احترام نمی‌گذارید، من هم به شما احترام نمی‌گذارم.

اتوئو معتقد است که دست دادن گواردیولا به وی هنگام رویارویی اینتر و بارسا فقط برای نمایش بوده است و افزود: وقتی در اینتر بودم و در بازی مقابل بارسلونا، گواردیولا با من دست داد اما این فقط برای دوربین‌ها و تلویزیون بود. پشت صحنه و قبل از مسابقه با من احوالپرسی نکرد.

وی خاطرنشان کرد: اول از همه به یاد می‌آورم که گواردیولا هیچ‌وقت بازیکن بزرگی نبود. به او گفتم به عنوان مربی هیچ چیزی را اثبات نکرده است. او به تیم آمد در حالی که حتی قضیه رختکن را نمی‌دانست.

امیرپارسا بازدید : 55 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (1)
نزدیک به 7 سال پس از هت تریک به یاد ماندنی در لئو مسی در کلاسیکو در ورزشگاه نیوکمپ، این بازیکن موفق به تکرار این شاهکار در ورزشگاه برنابئو و یا به قول بارسلونایی ها، برنالئو شد.


ستاره آرژانتینی بارسا با درخشش در دیدار شب گذشته، تبدیل به اولین بازیکنی شد که موفق شده دو بار برابر رئال مادرید هت تریک کند و همچنین در کنار عبور از رکورد دی استفانو و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ کلاسیکو، اولین بازیکن تاریخ شد

بارسا نیوز

 
که توانسته در ورزشگاه خانگی رئال مادرید در برابر این تیم هت تریک کند. ظاهرا هر هت تریک در کلاسیکو به معنای بوسه مسی بر لوگوی باشگاه بارسلوناست. طرفداران این باشگاه برای بوسه بعدی چقدر باید منتظر بمانند؟

امیرپارسا بازدید : 91 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
در پایان رقابت‌های هفته بیست و نهم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اسپانیا لالیگا، مهاجم پرتغالی رئال مادرید همچنان در صدر جدول برترین گلزنان قرار دارد.   


پس از کریستیانو رونالدو که تاکنون 26 گل به ثمر رسانده است، دیه‌گو کوشتا با 23 گل زده در رده دوم است. لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا نیز با 21 گل زده رده سوم را به خود اختصاص داده است.

بارسا نیوز

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، بن‌زما (رئال مادرید) و سانچز (بارسلونا) نیز هر یک تاکنون 17 گل به ثمر رسانده‌اند. گریزمن (رئال سوسیه‌داد) نیز پانزده گله است.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ بارسا اسپورت خوش آمدید.در این وبلاگ از جدید ترین اخبار،ویدئو ها و عکس های بازیکنان و تیم بارسلونا مطلع شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب سایت
    جدول گلزنان لالیگا

    شما عید رو چی کار میکنید؟؟!!

    مسافرت
    درس
    بیکار
    دیگر موارد !!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 344
  • بازدید ماه : 1,373
  • بازدید سال : 12,649
  • بازدید کلی : 42,826